bM_Leo-SkyFire C5-03 v23.0.015

Sponsorlu Bağlantılar

Ulysseus

Ulysseus

Üye
Sorunu tam olarak anlatırmısın

Kulaklıkla müzik dinlerken ses seviyesi en yüksekte ama yarıdaymış gibi alçak sesle çalıyor. Şarkıdan şarkıya değişir diye düşündüm, yanılmısım. Bütün şarkılarda aynı şekilde. Rp de Bass yamasıda açık.
 


LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
Kulaklıkla müzik dinlerken ses seviyesi en yüksekte ama yarıdaymış gibi alçak sesle çalıyor. Şarkıdan şarkıya değişir diye düşündüm, yanılmısım. Bütün şarkılarda aynı şekilde. Rp de Bass yamasıda açık.

Şimdi sana şöyle söyliyim bak. Bu cfw de modların hepsi en azından benim kullandıklarım masterthone la yaptığımız v22 cfwsindeki modlarla birebir aynı. Benim elimde telefonum olmadığı için ekstradan birşey koymadım sorun çıkarmasın diye çünkü denemeden kendim koyamazdım başka kişilerdede varsa sorun vardır ama yalnız sendeyse yoktur
 
Ulysseus

Ulysseus

Üye
Şimdi sana şöyle söyliyim bak. Bu cfw de modların hepsi en azından benim kullandıklarım masterthone la yaptığımız v22 cfwsindeki modlarla birebir aynı. Benim elimde telefonum olmadığı için ekstradan birşey koymadım sorun çıkarmasın diye çünkü denemeden kendim koyamazdım başka kişilerdede varsa sorun vardır ama yalnız sendeyse yoktur

Anladım. Soft format atıp tekrar flashlayacağım. Umarım düzelir.
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
Anladım. Soft format atıp tekrar flashlayacağım. Umarım düzelir.

Evet denesen iyi olur yine düzelmezse kulaklığını değiştirip dene yine olmazsa masterthone ye danış o halleder büyük ihtimal o kullanıyor şuan bunu
 
neşter1461

neşter1461

Üye
O insanin tüylerini diken diken eden açiliş sesi de gitmiş malisef.bir de gprs uydularini bulmada hayli zorlandiğini gördüm.bu durum benim bulunduğum konumdan da kaynaklaniyor olabilir.kullananlar ne der bu konu da.
 
PremiumWork

PremiumWork

Üye
:tşk:
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
O insanin tüylerini diken diken eden açiliş sesi de gitmiş malisef.bir de gprs uydularini bulmada hayli zorlandiğini gördüm.bu durum benim bulunduğum konumdan da kaynaklaniyor olabilir.kullananlar ne der bu konu da.

Açılış Sesini kendin değiştirebiliyorsun buna açılış animasyonuda dahil hafıza kartındaki cities klasöründe boot klasörü var onun içine startup.mp3 ve startup.gif atarsan değişir.

- - - Eklendi - - -


:rica:
 
neşter1461

neşter1461

Üye
bu cfw yi kullanınca latın moon finali arar oldum.tesbit ettiğiğm sorunlara ek sorunlar gördüm.sıs jar gibi uzantılı dosyalar bulutut ile artık gönderilemiyor.kulaklıktan gelen ses son derece az.konuşurken normal ama müzik dinlerken çok az ses geliyor.diğer bir sorunsa tema efekleri çalışmıyor.

- - - Eklendi - - -

engin bu cfw de cities kılasörü yoktuki hafıza karta çıkarayım.bir çok da eksiği var bu işe bir el at hemi.
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
bu cfw yi kullanınca latın moon finali arar oldum.tesbit ettiğiğm sorunlara ek sorunlar gördüm.sıs jar gibi uzantılı dosyalar bulutut ile artık gönderilemiyor.kulaklıktan gelen ses son derece az.konuşurken normal ama müzik dinlerken çok az ses geliyor.diğer bir sorunsa tema efekleri çalışmıyor.

- - - Eklendi - - -

engin bu cfw de cities kılasörü yoktuki hafıza karta çıkarayım.bir çok da eksiği var bu işe bir el at hemi.


Telefonum yok dostum biliyosun. Gelmeden bişey yapamam masterthone ye özel mesaj atın
 
neşter1461

neşter1461

Üye
tema efekleri şimdi çalışıyor bazen çalışmadığı da oluyor.genel sekmesinin l harfi büyük olmuş şık durmuyor.ayrıca menülerde seçenekler kısmında yardım yazısı var.yardım uygulamaı silinmişken yazısının kalması pek hoş değil.bunu da halledebilirsen çok iyi olur.garanti bilerekten mi senin telefonunu yollaamıor ne.orjinalden daha iyi bir cfw yapmanı nokıa idtemiyor galiba.
 
Masterthone

Masterthone

Üye
    Konu Sahibi
tema efekleri şimdi çalışıyor bazen çalışmadığı da oluyor.genel sekmesinin l harfi büyük olmuş şık durmuyor.ayrıca menülerde seçenekler kısmında yardım yazısı var.yardım uygulamaı silinmişken yazısının kalması pek hoş değil.bunu da halledebilirsen çok iyi olur.garanti bilerekten mi senin telefonunu yollaamıor ne.orjinalden daha iyi bir cfw yapmanı nokıa idtemiyor galiba.
acale ile yapılan işş böyle oluyor abim.. onun dışında benim müzik sesi gayet iyi bi sorun yaşamadım ben
 
neşter1461

neşter1461

Üye
acale ile yapılan işş böyle oluyor abim.. onun dışında benim müzik sesi gayet iyi bi sorun yaşamadım ben
admin sorunları halledemezmisin.sorun değil sen yeterki hallet yeniden yükleriz.benim kulaklıktan ses az geliyor.konuşma sesinde sorun yok müzik sesi az geliyor.
 
Joker.

Joker.

Üye
şu bass pach ne işd yarıyo çözemedim :bilmm
 

tufan_81

Üye
müzikler E:/ Music klasöründe fakat müzikçalar müzikleri görmüyor ama dosya yöneticisinde görünüyor. tekrar flash ve format attım düzelmedi.
 
Masterthone

Masterthone

Üye
    Konu Sahibi
müzikler E:/ Music klasöründe fakat müzikçalar müzikleri görmüyor ama dosya yöneticisinde görünüyor. tekrar flash ve format attım düzelmedi.
muzik adında klasör yap müziklerini içine at görür
 

tufan_81

Üye
tam olarak klasör adı ne olacak muzik mi ?
 
alp52

alp52

Üye
arkadaşlar bu sebeke ikonumu ve sarj ıkonunu nasıl degıstıre bılırım acaba ??
 


Üst Alt