ağ taramsını ayarlardan açmadan görmez... ben kullanıyorum ve ağlarıda görüyor.. sorunun devam dederse tele format at düzelirCFW çok güzel.. Ama hata var.Bluespectrum HS yi kullanınca fark ettim. Ev ekranındaki kısayollarda WLAN gözükmüyor.WLAN olması gereken yer boş ama çektiğim zaman WLAN a giriyor.Fakat ağ bulamıyor.Evimizdeki WLAN ağını bir türlü göremedi.Çevremdeki WLAN larıda göremedi...
cpu arttırıldı derken ? Bir yazılımla bu tamamen sanal olur ve telefon cpu yu fazla görünce fazla yüklenir.tavsiyem eğer böyle bir mod varsa sakın kullanmayın.
v22 cfw nin üzerine güncelleme yaparsam ne olur.
dediğin gıbi yaptım yamaları açtım samsung widget seçtim ama ekran boş
- - - Eklendi - - -
dediğin gıbi yaptım yamaları açtım samsung widget seçtim ama ekran boş
bir şey olmayacaksa neden bu cfwyi yaptiniz.diğer cfw dwn farklimi ki bu..linke ekliceğim .rar ın içindekileri telefonun c hafızasına at x-plore ile sonra rompatchrdan c2z yamasını çalıştır
- - - eklendi - - -
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
- - - eklendi - - -
birşey olmaz
bir şey olmayacaksa neden bu cfwyi yaptiniz.diğer cfw dwn farklimi ki bu..
Ya beyler bende kulaklıkta müzik dinlerken müzik sesi en yüksekte olmasına rağmen yarıda gibi geliyor sizdede öylemi?
