bM_Leo-SkyFire C5-03 v23.0.015

Sponsorlu Bağlantılar

neşter1461

neşter1461

Üye
Engin nerde kaldi tel.samsun kvk ya gönder erken yolluyorlar.bir daha bozulursa dikkate alirsin bunu.
 


LeaD3R

LeaD3R

Üye
elveda symbian mı
Abooo
 
Uchiha Sasukee

Uchiha Sasukee

Üye
:tşk:
 
Masterthone

Masterthone

Üye
    Konu Sahibi
Symbian Platformu benim için bitmiştir :) Iphone 4s aldım :yuru Lanet olsun sana C5-03 :off:
 
LeaD3R

LeaD3R

Üye
o da gitti la
Biz garibanlar netcek o zaman ? :D
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
Biri s2 aldi digeri 4s bende gidip evo alicam lan cok pis gaza geldim
 
neşter1461

neşter1461

Üye
engin telefonun gelince cfw yapmayacakmısın.
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
evet. zatn pc de bozuldu üni. ye gdcğmdn yaptrmyı dsnmyrm . telefoum geldi değiştirmişler
 
neşter1461

neşter1461

Üye
engin yüzüstü kaldık.bu cfw nin hatalarını gidersen ve finali yapıp kapasan bu konuyu iyi olur.seni jubileye davet ediyoruz c5-03 ailesi olarak.

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-mo...on-final-edition-hazir-21-07-12-a-611165.html

Engin yukardaki cfw gerçekten çok güzeldi.Bunun v23 ünü yapıp naktayı koysan bu işlere çok güzel olurdu.üniversite sınıvlarına hazırlanırken dilediğimiz başarıların karşılığını bize versen güzel olurdu.
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
internet cafede cfw yap diyosunuz bna :) kesin demiyorum ama inş tel. i satmdn yapablrm
 
melihcaneker1

melihcaneker1

Üye
telefonu değşiştirmişler derken
 
neşter1461

neşter1461

Üye
internet cafede cfw yap diyosunuz bna :) kesin demiyorum ama inş tel. i satmdn yapablrm
Bekliyoruz.Ben c5-03ün görünüşünü beğenip almıştım.sonra farkına vardım ki içi de önemliymiş.sen bir güzellik yap bize de son noktayı koyuver.
 
melihcaneker1

melihcaneker1

Üye
telefona ne olmuştu da garantiye verdin
 
melihcaneker1

melihcaneker1

Üye
yenisini satarsın şimdi :D :kop:
 

benneyapam

Üye
forumdaki Özkan Ç. C5-03 v23.0.015 Belle Shell(hatasız) CFW (İlk Göz Ağrım .) başlığındaki cfw yi kurdum sonra. bu cfw yi kurmayı denedim defalarca yapamadım. ben mi yapamadım yoksa sürüm gereği olmaz mı zaten? yardımcı olur musunuz?
 


Üst Alt