Ulysseus
Üye
Sorunu tam olarak anlatırmısın
Kulaklıkla müzik dinlerken ses seviyesi en yüksekte ama yarıdaymış gibi alçak sesle çalıyor. Şarkıdan şarkıya değişir diye düşündüm, yanılmısım. Bütün şarkılarda aynı şekilde. Rp de Bass yamasıda açık.




