arkadaşlar mu cfw yi kullanıyorum da herşey çok güzel ama E : music de müzikler var ama müzikçalarla aradığım zamn görmüyo sizce neden kaynaklanır?

eyvallah kardeş saol olduKlasörün adı Music değil Müzik yap![]()

) yeni yapıcağın güncelle sunları eklermisiniz :



)Engin ve Masterthone (İsmini öğrensek iyi olucak bu nick birza zor akılda kalıyor) yeni yapıcağın güncelle sunları eklermisiniz :
1) E: de gizli klasor olması lazım oneml![]()
2)Samsung ev ekranı (widgetleridi içinde) olsun
3)Orjinal ikon olsun.
4)Belle Müzikler ( Sistem modifikasyonda galiba oguzhan paylıstı.Onlar güzeldi.)
5)Ram cokda onemlı değil.
6)Belle menübar ofw için çok istiyoruz.Sülüman abi ve atacan yardım edebilir bu konuda
7) VE belle tobbarrrrrrrrrrrr
Bunlar olursa cok ıyı olur Tesekkurler. (C: hazızası 100 mb gerek yok 71 yeter)
hepsine katılıyorumSelametle...hocam özelden ulaştım ama burdan da yazayım dedim. ilk defa cfw atacaklar için DETAYLI bi anlatım bekliyoruz.
az araştırsanız bulursunuzhttp://www.maxicep.com/s60v5-cfw-mo...on-final-edition-hazir-21-07-12-a-611165.html
yukardaki cfwye sadık kalınarak yapılacak yeni bir cfw her kesime hitap edecektir.20 bini aşkın gösterimle farkını ortaya koyuyor zatene
Telefonum gelmeden malesef..
Nokiayı basalım

Benim Telefonum CFW li bir şekilde gitmedi hangi yazılımı atarsam atıyım açılmıyordu. En son orjinal yazılımı atıp öyle verdim
- - - Eklendi - - -
2 defa bastım bayrampaşa Nokia Care i ama vermediler![]()
Benim erkan gelmiyodu sadede tuşlar yanıuodu 30 dk verdiler.
Kaç haftadır onlarda kesin yaptılar ama Kendileri kullanıyolardırBenim erkan gelmiyodu sadede tuşlar yanıuodu 30 dk verdiler.
Ekran parlaklık ayarından oluyor senin o dediğin geç bile vermişler :d
