bM_Leo-SkyFire C5-03 v23.0.015

Sponsorlu Bağlantılar

murat.dinc

murat.dinc

Üye
arkadaşlar mu cfw yi kullanıyorum da herşey çok güzel ama E : music de müzikler var ama müzikçalarla aradığım zamn görmüyo sizce neden kaynaklanır?
 


Ulysseus

Ulysseus

Üye
arkadaşlar mu cfw yi kullanıyorum da herşey çok güzel ama E : music de müzikler var ama müzikçalarla aradığım zamn görmüyo sizce neden kaynaklanır?

Klasörün adı Music değil Müzik yap :)
 

Qxtayy

Üye
hocam özelden ulaştım ama burdan da yazayım dedim. ilk defa cfw atacaklar için DETAYLI bi anlatım bekliyoruz.​

Selametle...
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
Engin ve Masterthone (İsmini öğrensek iyi olucak bu nick birza zor akılda kalıyor :) ) yeni yapıcağın güncelle sunları eklermisiniz :

1) E: de gizli klasor olması lazım oneml :)
2)Samsung ev ekranı (widgetleridi içinde) olsun :)
3)Orjinal ikon olsun.
4)Belle Müzikler ( Sistem modifikasyonda galiba oguzhan paylıstı.Onlar güzeldi.)
5)Ram cokda onemlı değil.
6)Belle menübar ofw için çok istiyoruz.Sülüman abi ve atacan yardım edebilir bu konuda :)
7) VE belle tobbarrrrrrrrrrrr :D

Bunlar olursa cok ıyı olur Tesekkurler. (C: hazızası 100 mb gerek yok 71 yeter :) )
 
Joker.

Joker.

Üye
Engin ve Masterthone (İsmini öğrensek iyi olucak bu nick birza zor akılda kalıyor :) ) yeni yapıcağın güncelle sunları eklermisiniz :

1) E: de gizli klasor olması lazım oneml :)
2)Samsung ev ekranı (widgetleridi içinde) olsun :)
3)Orjinal ikon olsun.
4)Belle Müzikler ( Sistem modifikasyonda galiba oguzhan paylıstı.Onlar güzeldi.)
5)Ram cokda onemlı değil.
6)Belle menübar ofw için çok istiyoruz.Sülüman abi ve atacan yardım edebilir bu konuda :)
7) VE belle tobbarrrrrrrrrrrr :D

Bunlar olursa cok ıyı olur Tesekkurler. (C: hazızası 100 mb gerek yok 71 yeter :) )

65 bile yeter :) hepsine katılıyorum
Belle tobbar için özel temalar.
GÖRSELLİK ÜST SEVİYE OLSUN,
SİSTEMDEKİ GEREKSİZ ŞEYLER veri aktarma filan silinsin.
direk dosyalar gönderilsin..
Birçok gördel mod eklensin kısacazı şuana kadar yapılan en iyi görsellik olan cfw bekliyoruz
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
hocam özelden ulaştım ama burdan da yazayım dedim. ilk defa cfw atacaklar için DETAYLI bi anlatım bekliyoruz.​

Selametle...


Forumda anlatım var uzun iş o ya :) az araştırsanız bulursunuz
 
melihcaneker1

melihcaneker1

Üye
çevrimiçi paylaşımı silmezseniz iyi olur
 
neşter1461

neşter1461

Üye
sabırla bekliyoruz seni engin
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
Engin telefon flas işleminde gitti diye duydum.Garanti kapsamına girdi mi? bişe dediler mi bu konuda
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
Benim Telefonum CFW li bir şekilde gitmedi hangi yazılımı atarsam atıyım açılmıyordu. En son orjinal yazılımı atıp öyle verdim

- - - Eklendi - - -



Nokiayı basalım

2 defa bastım bayrampaşa Nokia Care i ama vermediler :D
 
  • Beğen
Tepkiler: neşter1461
Joker.

Joker.

Üye
Benim Telefonum CFW li bir şekilde gitmedi hangi yazılımı atarsam atıyım açılmıyordu. En son orjinal yazılımı atıp öyle verdim

- - - Eklendi - - -



2 defa bastım bayrampaşa Nokia Care i ama vermediler :D

Kaç haftadır onlarda kesin yaptılar ama Kendileri kullanıyolardır :ehe Benim erkan gelmiyodu sadede tuşlar yanıuodu 30 dk verdiler.
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye


Kaç haftadır onlarda kesin yaptılar ama Kendileri kullanıyolardır :ehe Benim erkan gelmiyodu sadede tuşlar yanıuodu 30 dk verdiler.

Ekran parlaklık ayarından oluyor senin o dediğin geç bile vermişler :d
 
whymee

whymee

Üye
tşkrler çok güzel bir cfw kullanıyorum fakat o ilk fotoda balıklı bi dalga varya onu bulamadım ya :( onun için indirdiydim çok hoşuma gitti :( bulamadım onu :D
 

burakicyar

Üye
TEşekkürler eline sağlık.
 
Jitou

Jitou

Üye
:tşk:
 


Üst Alt