Nokia E7-00 CFW (Nokia Belle Refresh) 111.040.1511 [28-10-2012]

Sponsorlu Bağlantılar

codblackops2

codblackops2

Üye
Üst konu olmuş abi tebrikler :alkis
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859


___kaptan___

___kaptan___

Üye
birşey sormak istiyorum arkadaşlar E7-00 kullanmaktayım evde pc yok burdaki linklerde indirdiğim zaman içerisindeki dosyalar direk kurulacak şekilde mj yoksa bilgisayar gerektiriyor mu acaba şimdiden teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859
doctorrr

doctorrr

Üye
üst konu olmuş vaay :sirit: abi tebrikler :halay3:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr

blackcemre

Üye
CFW güncellemiştir. Yeni açıklamalar ve yeni linkler eklenmiştir.






E7 için zaten CFW yaptım ben. Üstelik orjinalliğine ve stabilliğine dikkat ederek. Daha kullanışlı ve gelişmiş hale getirdim. Bence denemende fayda var.

Kardeş ben senin cfwni yükledim deniyorum fakat bunları düzeltiresen daha iyi olur:
Microsoft Apps ve diğer programları tekrar geri getir.
Menü de iken menü kendiliğinden aşağı inmesin nokia nın kendi orjinal sesleri olsun sen yapamazsan ben yapayım bunları nasıl yapabilirim kardeş anlatır mısın?


- - - Eklendi - - -

Kardeş bide FP1 Bildirim çubuğunu yüklersen iyi olur?
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Kardeş ben senin cfwni yükledim deniyorum fakat bunları düzeltiresen daha iyi olur:
Microsoft Apps ve diğer programları tekrar geri getir.
Menü de iken menü kendiliğinden aşağı inmesin nokia nın kendi orjinal sesleri olsun sen yapamazsan ben yapayım bunları nasıl yapabilirim kardeş anlatır mısın?


- - - Eklendi - - -

Kardeş bide FP1 Bildirim çubuğunu yüklersen iyi olur?

O programlar hafızadan tasarruf amacıyla çıkarılmıştır. Ovi den yükleyebilirsin. Yerine daha kullanışlı programlar eklenmiştir.

Menü kendiliğinden aşağıya inmez. Bende böyle bir sorun yok. Kinetik mod olduğu için hareket ettirdiğinde durmaz. Dokunarak durdurmalısın.

Alttaki linkteki dosyayı indir. Zip ten çıkar. NokiaCooker ile .core dosyasını aç. Zip ten çıkan klasörü .core dosyasında resource içine at ve tekrar flashla.

 
OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye
ellerine sağlık indiriyorum denicem ve hard format atmamda bi sakınca var mı uda da neler silinir ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
ellerine sağlık indiriyorum denicem ve hard format atmamda bi sakınca var mı uda da neler silinir ?

Bu cfw yüklüyken hard format atarsan Colorizlt, Silent Film, DLNA, Nokia BigScreen, PhoneTorch, Adobe Reader, Quickoffice, Foto ve Video düzenleyici gider. Hack ve diğer düzenlemeler birşey olmaz.
 
OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye
on numara yapmışsın ya tam istediklerim gidiyo ellerine sağlık on numara olmuş ama bi memchek ekleseymişsin on numara olurmuş ama yinede eline sağlık harika cok stabıl ve hızlı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
on numara yapmışsın ya tam istediklerim gidiyo ellerine sağlık on numara olmuş ama bi memchek ekleseymişsin on numara olurmuş ama yinede eline sağlık harika cok stabıl ve hızlı :)

İyi kullanımlar. İleride onu da eklerim belki :)
 
OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye
hard format atmayın mağaza ve harita uygulamaları gitti :D şu magaza uygulaması varsa elınde bı zahmet lın verırmısın update yapıp harıtada olursa cok sevınırım :D
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
hard format atmayın mağaza ve harita uygulamaları gitti :D şu magaza uygulaması varsa elınde bı zahmet lın verırmısın update yapıp harıtada olursa cok sevınırım :D

Formatı flash'tan önce atacaktın, yükledikten sonra değil. :) Açıklamalarda belirtmiştim. CFW yi yükledikten sonra format'a gerek yok zaten. Elimde yoklar ne yazık ki. Ovi den yüklemelisin.
 
OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye
ya tuş kombinasyonuyla yapılandan bahsediyorum ben :Dyoksa e ye format attım yani sonra flashladım :D bahsettıgın proları ancak flashtan sonra hard format atınca sılınırdı sılındıde :D şimdi magaza buldum onu yuklıcem :D
magaza yuklenmedı magazaya ihtiyacımda yok ztn haritaları yuklıyım yeter suan onları yuklıyorum hard formattan sonra c dekı yer harıtalar yuklenmemıs halı 452mb :)
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
ya tuş kombinasyonuyla yapılandan bahsediyorum ben :Dyoksa e ye format attım yani sonra flashladım :D bahsettıgın proları ancak flashtan sonra hard format atınca sılınırdı sılındıde :D şimdi magaza buldum onu yuklıcem :D

İşte cfw yi yükledikten sonra hiçbir şekilde format atmamalıydın. Neyse artık öğrendin. Kolay gelsin.
 
OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye
aynn ama o bahsettıgın proları baska sekılde nasıl sılebılırdım kı :D boylesı daha ıyı oldu ama yınede elıne saglık :) on numara olmus
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
aynn ama o bahsettıgın proları baska sekılde nasıl sılebılırdım kı :D boylesı daha ıyı oldu ama yınede elıne saglık :) on numara olmus

O programlar aslında oldukça kullanışlı programlardı. Deneseydi iyi olurdu :) Üzerlerine parmağını basılı tutarak sil seçeneğiyle tek tek silebilirdin. Tekrar rica ederim. İyi kullanımlar.
 
fbliaksu

fbliaksu

Üye
e7 ye hard format Nasıl atılıyor ki ben bi türlü beceremedim
 

blackcemre

Üye


O programlar hafızadan tasarruf amacıyla çıkarılmıştır. Ovi den yükleyebilirsin. Yerine daha kullanışlı programlar eklenmiştir.

Menü kendiliğinden aşağıya inmez. Bende böyle bir sorun yok. Kinetik mod olduğu için hareket ettirdiğinde durmaz. Dokunarak durdurmalısın.

Alttaki linkteki dosyayı indir. Zip ten çıkar. NokiaCooker ile .core dosyasını aç. Zip ten çıkan klasörü .core dosyasında resource içine at ve tekrar flashla.


Alttaki linkteki dosyayı indir. Zip ten çıkar. NokiaCooker ile .core dosyasını aç. Zip ten çıkan klasörü .core dosyasında resource içine at ve tekrar flashla.
böyle bunu yaparsam ne değişecek?


- - - Eklendi - - -



29/08/2012



Açılış geliştirilmiştir!

Açılışta kayıt istemez.

Açılış animasyonu ve sesi değiştirilmiştir.
Gerekli optimizasyonlar yapılmıştır.

Müzik dinlemek şimdi daha keyifli!

Dolby Headphone eklenmiştir.
Ekolayzer düzenlenebilir.
FM Radyo, ekran yana çevirildiğinde yan döner.
Tüm ses kodekleri Nokia 808 PureView'den alınmıştır.

Fotoğraf ve Video çekin, düzenleyin... Hatta TV'nizde izleyin!

Video kayıt 30 FPS yapılmıştır.
Fotoğraf çekimi kalitesinde düzenlemeler yapılmıştır.
Colorizlt, Silent Film, DLNA ve Nokia BigScreen eklenmiştir.

Gelişmiş özelliklerin keyfini çıkarın!

FP1 Klavyesi eklenmiştir.
FP1 Görev Yöneticisi eklenmiştir.
10 adet'e kadar ev ekranı eklenebilir.
RSS Feedler; Hürriyet, Chip, Cnn Türk, Fanatik ve Bigpara olarak düzenlenmiştir.

10 adet wallpaper bulunmaktadır.
PhoneTorch (El Feneri) uygulaması eklenmiştir.

Menüdeki herşey yeniden isimlendirilebilir.
Text Clock, Türkçe olarak düzenlenmiştir.
Tarayıcı önbelleği E hafızasındadır.
Bluetooth ile korumalı dosyaları (.sis, .sisx, .jar vb.) gönderebilirsiniz.
Listeleri hareket ettirin, liste sona dek kendisi durmadan ilerlesin.
Yazı fontu "Nokia Pure" olarak değiştirilmiştir.
Web ana sayfası Google olarak ayarlanmıştır.
Sistem sesleri Windows 7 sesleriyle değiştirilmiştir.
Nokia'nın değişik modellerinden 28 adet ve SGS 3'den 2 adet olmak üzere 30 adet zil sesi mevcuttur.

Önemli Notlar:

Nat Geo, Sosyal, CNN, F-Secure, Microsoft Apps, Communicator, Joikuspot ve Youtube silinmiştir.
Flash'tan önce E sürücüsünü biçimlendiriniz.
Cihaz hack'lidir. Dilediğiniz unsigned uygulamayı yükleyebilirsiniz. Format attıktan sonra bile.
Sistemin stabilliğine ve olabildiğince orjinalliğine dikkat edilmiştir. Keyifli kullanımlar...

Hack dosyası için hakan_710 arkadaşımıza teşekkürler.


İpucu: 10 ev ekranını; ekranı yan ve düz çevirdiğinizde akıcı kullanmak istiyorsanız, 6 ekranda
duvar kağıdı kullanın ama 7. den itibaren kullanmayın.


Ekran Görüntüleri:















Linkler:





Kardeş sen bu dosyadan program kullandın mı?
CFW By DustoJniK Nokia Belle Mod(Final - The End)
 


Üst Alt