Teşekkürler, cfw ve refresh'in birleşmesi iyi oldu...
bu ne hız![]()

eline sağlık abi.
Eline sağlık güzel paylaşım..
Effekt yolu.Batarya Modu. Ram optmizasyonu Menüler arası geçiş hızı gibi modlamalarda yapilabilir. Test Edildi Sistemle Uyumlu..
İnşallah abi...
Teşekkür ederim kardeşim.
Sağolasın. Geliştirmeye devam edeceğim inşallah.

Teşekkürler abi
s60v5'de de görmek istiyoruz seni![]()

ek olarak bir daha teşekkürler![]()
neyse sağolasın 
ek olarak?neyse sağolasın
![]()

öncedende teşekkür etmiştim o yüzden dedim![]()

Nokia E7-00 (Nokia Belle Refresh - Vatron Edition)Açılışta kayıt istemez.
Açılış animasyonu ve sesi değiştirilmiştir.
Dolby Headphone özelliği eklenmiştir.
Ekolayzer düzenlenebilir.
FM Radyo, ekran yana çevirildiğinde yan döner. (Landscape Mode)
FP1 klavyesi eklenmiştir.
FP1 Görev Yöneticisi eklenmiştir.
RSS Feedler; Hürriyet, Chip, Cnn Türk, Fanatik ve Bigpara olarak düzenlenmiştir.
Yazı fontu "Nokia Pure" olarak değiştirilmiştir.
Tüm ses kodekleri Nokia 808'den alınmıştır.
Video kayıt 30 FPS yapılmıştır.
10 adet'e kadar ev ekranı eklenebilir.
Menüdeki herşey yeniden isimlendirilebilir.
Listeleri yukarı veya aşağıya yavaş ya da hızlı hareket ettirin, liste sona dek kendisi durmadan ilerlesin.
Web ana sayfası google olarak ayarlanmıştır.
Nokia'nın değişik modellerinden 28 ve SGS 3'den 2 adet olmak üzere 30 zil sesi mevcuttur.
Sistem sesleri Windows 7 sesleriyle değiştirilmiştir.
10 adet wallpaper bulunmaktadır.
Colorizlt, Silent Film, DLNA, Nokia BigScreen eklenmiştir.
Text Clock, Türkçe olarak düzenlenmiştir.
Tarayıcı önbelleği E hafızasındadır.
Nat Geo, Sosyal, CNN, F-Secure, Microsoft Apps, Communicator, Joikuspot ve Youtube silinmiştir.
RomPacther eklenmiştir. Flash'tan sonra programı çalıştırın ve yamaları aktif edin. Daha sonra unsigned programları yükleyebilirsiniz.
Cihaz tamamen hack'li değildir. RomPatcher ile unsigned programları yükleyebilirsiniz.
Flash'tan önce E sürücüsünü biçimlendiriniz.
Sistemin stabilliğine dikkat edilmiştir. Keyifli kullanımlar...
İpucu: 10 ev ekranını; ekranı yan ve düz çevirdiğinizde akıcı kullanmak istiyorsanız, 6 ekranda
duvar kağıdı kullanın ama 7. den itibaren kullanmayın.
Ekran Görüntüleri:
Linkler:
Yazılım güncellendi. Linkler birazdan...
Kardeş E7 için böyle bir cfw yapabilir misin? Acil lazım!!:
http://www.maxicep.com/symbian-3-genel/nokia-e7-belle-refresh-cfw-gelin-birlikte-yapalim-688752.html
kardeş hep orjinal takılıyorum ama cfw ye karar verirsem ilki bu olur.
- - - Eklendi - - -
çalışmaların için teşekkürler
