Nokia E7-00 CFW (Nokia Belle Refresh) 111.040.1511 [28-10-2012]

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
daha yolun başı yenilik kesin yapmak isteyeceksin :)

Yolun başı? Ben 2 yıldır cfw yapıyorum. Benim için yolun başı değil. :) Sadece paylaşmıyordum. Ancak E7 için pek olmadığını görünce cihazı olan arkadaşlar yararlansın diye paylaştım.
 


vlkn9303

Üye
e7 için gördüğüm ilk cfw :)
 
doctorrr

doctorrr

Üye
yalnız avkon2 modu yapsan şekil durur abi en sadesinden :spr
 

vlkn9303

Üye
yazılımı yükledikden sonra hard format atayım mı ?
 

vlkn9303

Üye
s60v5 lerde hard format gerekiyor da ondan sordum :)

- - - Eklendi - - -

hard format atınca birtakım sorunlar ortaya çıkıyor galiba, soft formatta olumsuz herhangi birşey olur mu ?
 
doctorrr

doctorrr

Üye
s60v5 lerde hard format gerekiyor da ondan sordum :)

- - - Eklendi - - -

hard format atınca birtakım sorunlar ortaya çıkıyor galiba, soft formatta olumsuz herhangi birşey olur mu ?
hard fotmat atınca s^3 te udaya gömülü widget aplikasyon ne varsa gider yani bir bakıma cfw niteliğini kaybeder ama s60v5 te uda boşaltıldığı için sıkıntı yok ;) soft format atınca aslında sistem yenilenmiş olur atsan bişey kaybetmezsin iyi de olur :oke:
 

vlkn9303

Üye
Çok açıklayıcı oldu, cevap için teşekkürler :)
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
e7 için gördüğüm ilk cfw :)

Yabancı sitelerde de var 2 tane. Hepsini denedim amam beğenmedim. Türkçe desteği yok, klavyede sorun çıktı, tam güncel değil vs... Bu arada bu sitede e7 kullanan az ama piyasada o kadar az değil :) Çalıştığım şirketlerde bir sürü insanda e7 var ve seviliyor.


yazılımı yükledikden sonra hard format atayım mı ?

Gerek yok. Eğer atarsanda büyük bir sıkıntı olmaz. Hack gitmez. Çünkü tüm widgetlar, modlar ve hack; core ve rofs 2 ye gömülü. Sadece 1-2 duvar kağıdı ve uda ya eklediğim programlar gider (Slent film, Coloritzl, DLNA vs...)
 

vlkn9303

Üye
aslında ben hiç sevmiyorum, 5800 var benim. e7 abimin. 5800 ı değişmem e7 ye :ehe çok kaba ve gereksiz bir telefon bence :kop: neyse, cfw güzele benziyor, emeğine sağlık, akşam denerim :)
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
yalnız avkon2 modu yapsan şekil durur abi en sadesinden :spr

Tam hoşuna gidene denk gelmedim. Arayıştayım :oke:


aslında ben hiç sevmiyorum, 5800 var benim. e7 abimin. 5800 ı değişmem e7 ye :ehe çok kaba ve gereksiz bir telefon bence :kop: neyse, cfw güzele benziyor, emeğine sağlık, akşam denerim :)

Rica ederim. Ama gereksiz telefon lafı olmamış. 5800 bende de var ve yedek olarak onu kullanıyorum ama E7 den iyi değil. O kadar insan ve ben; zevksiz ve bu işten anlamayan olmadığımıza göre demekki gerekli bir telefon. Bu tür cümleler kurmazsan sevinirim.
 

vlkn9303

Üye
O kadar insan ve sen; zevksiz ve bu işten anlamayan değilsiniz, ben bu işten anlamayan ve zevksizim, tamam bir daha bu tür cümleler kurmayacağım, sevin :d: dışarıda gördüğüm her 3 insandan 1 i de 5800 kullandığı için zevksiz ve bu işten anlamıyor :oke:
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
O kadar insan ve sen; zevksiz ve bu işten anlamayan değilsiniz, ben bu işten anlamayan ve zevksizim, tamam bir daha bu tür cümleler kurmayacağım, sevin :d: dışarıda gördüğüm her 3 insandan 1 i de 5800 kullandığı için zevksiz ve bu işten anlamıyor :oke:

Bir problem mi var? Neyin peşindesin? Ben kimseye zevksiz demiyorum lafları çarpıtma. Hiçbir cihazı alan kişi zevksiz değildir. Herkesin kendine göre zevki vardır. Bende 5800 kullanıyorum demişim değil mi? Sen kalkıp gereksiz dedin. Sevin ne demek arkadaşım? Çocuk muyum ben? Doğru düzgün yorum yapacaksan yap yoksa yapma.

Ayrıca; dışarıda e7 kullanan var dememde forumda pek yok ama dışarıda çok var diye bilgilendirme amaçlı idi. Lafları çarpıtma.
 

vlkn9303

Üye
tamam
 
doctorrr

doctorrr

Üye
yahu dışarıda 5800 kullanan çok mu memnun imkanlar dahilinde adamların parası ona yetiyor anca :bilmm
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
yahu dışarıda 5800 kullanan çok mu memnun imkanlar dahilinde adamların parası ona yetiyor anca :bilmm

Aman hacı bu konulara girmeyelim. Sonra uzar gider. Her telefon kendine göre güzel özelliklere sahiptir :oke:
 
doctorrr

doctorrr

Üye
abi bişey diyecem şu 808 in kamera aplikasyonuyla ilgili; şöyle ki abi beta labs ta n8 ait ama anna ya çıkmış bir kamera güncellemesi var şimdi onu siscontentsle parçalasak 808in image dosyalarının içinden cooker la kamera uygulamasının bileşenlerini çıkarsak o parçaladığımız uygulamaya göre sonrada onu rofs3 e gömsek? sence işe yarar mı? denenmekte yarar var :hmmm

- - - Eklendi - - -



Aman hacı bu konulara girmeyelim. Sonra uzar gider. Her telefon kendine göre güzel özelliklere sahiptir :oke:
yani o da doğru :spr
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
abi bişey diyecem şu 808 in kamera aplikasyonuyla ilgili; şöyle ki abi beta labs ta n8 ait ama anna ya çıkmış bir kamera güncellemesi var şimdi onu siscontentsle parçalasak 808in image dosyalarının içinden cooker la kamera uygulamasının bileşenlerini çıkarsak o parçaladığımız uygulamaya göre sonrada onu rofs3 e gömsek? sence işe yarar mı? denenmekte yarar var :hmmm

- - - Eklendi - - -


yani o da doğru :spr

O pro nerede ben baktım ama bulamadım :hmmm
 
doctorrr

doctorrr

Üye


O pro nerede ben baktım ama bulamadım :hmmm
beta labs tan kaldırmışlardır ama forumda vardır bi bakayım :spr


- - - Eklendi - - -

 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi

beta labs tan kaldırmışlardır ama forumda vardır bi bakayım :spr


- - - Eklendi - - -


İnceliyorum...

->>>>>>>>>>>>>

Olmuyor hacı. Verdiğin linkteki pro nun içeriğinde olanlar 808 de yok. Yani çalışmaya devam :D
 


Üst Alt