Silinen Üye 511859
Kapalı Hesap
daha yolun başı yenilik kesin yapmak isteyeceksin![]()
Yolun başı? Ben 2 yıldır cfw yapıyorum. Benim için yolun başı değil.
Sadece paylaşmıyordum. Ancak E7 için pek olmadığını görünce cihazı olan arkadaşlar yararlansın diye paylaştım.


çok kaba ve gereksiz bir telefon bence
neyse, cfw güzele benziyor, emeğine sağlık, akşam denerim
dışarıda gördüğüm her 3 insandan 1 i de 5800 kullandığı için zevksiz ve bu işten anlamıyor 


