Üst konu olmuş abi tebrikler![]()
birşey sormak istiyorum arkadaşlar E7-00 kullanmaktayım evde pc yok burdaki linklerde indirdiğim zaman içerisindeki dosyalar direk kurulacak şekilde mj yoksa bilgisayar gerektiriyor mu acaba şimdiden teşekkür ederim.
üst konu olmuş vaayabi tebrikler
![]()

CFW güncellemiştir. Yeni açıklamalar ve yeni linkler eklenmiştir.
E7 için zaten CFW yaptım ben. Üstelik orjinalliğine ve stabilliğine dikkat ederek. Daha kullanışlı ve gelişmiş hale getirdim. Bence denemende fayda var.
Kardeş ben senin cfwni yükledim deniyorum fakat bunları düzeltiresen daha iyi olur:
Microsoft Apps ve diğer programları tekrar geri getir.
Menü de iken menü kendiliğinden aşağı inmesin nokia nın kendi orjinal sesleri olsun sen yapamazsan ben yapayım bunları nasıl yapabilirim kardeş anlatır mısın?
- - - Eklendi - - -
Kardeş bide FP1 Bildirim çubuğunu yüklersen iyi olur?
bekliyoruz abi
PC kullanmadan yapamazsın.
Teşekkürler yunusçuğum. Az sabret Hakan da c6 için yapıyor.![]()

ellerine sağlık indiriyorum denicem ve hard format atmamda bi sakınca var mı uda da neler silinir ?
on numara yapmışsın ya tam istediklerim gidiyo ellerine sağlık on numara olmuş ama bi memchek ekleseymişsin on numara olurmuş ama yinede eline sağlık harika cok stabıl ve hızlı![]()

hard format atmayın mağaza ve harita uygulamaları gittişu magaza uygulaması varsa elınde bı zahmet lın verırmısın update yapıp harıtada olursa cok sevınırım
![]()
Açıklamalarda belirtmiştim. CFW yi yükledikten sonra format'a gerek yok zaten. Elimde yoklar ne yazık ki. Ovi den yüklemelisin.
yoksa e ye format attım yani sonra flashladım
bahsettıgın proları ancak flashtan sonra hard format atınca sılınırdı sılındıde
şimdi magaza buldum onu yuklıcem 

ya tuş kombinasyonuyla yapılandan bahsediyorum benyoksa e ye format attım yani sonra flashladım
bahsettıgın proları ancak flashtan sonra hard format atınca sılınırdı sılındıde
şimdi magaza buldum onu yuklıcem
![]()
aynn ama o bahsettıgın proları baska sekılde nasıl sılebılırdım kıboylesı daha ıyı oldu ama yınede elıne saglık
on numara olmus
Üzerlerine parmağını basılı tutarak sil seçeneğiyle tek tek silebilirdin. Tekrar rica ederim. İyi kullanımlar.
O programlar hafızadan tasarruf amacıyla çıkarılmıştır. Ovi den yükleyebilirsin. Yerine daha kullanışlı programlar eklenmiştir.
Menü kendiliğinden aşağıya inmez. Bende böyle bir sorun yok. Kinetik mod olduğu için hareket ettirdiğinde durmaz. Dokunarak durdurmalısın.
Alttaki linkteki dosyayı indir. Zip ten çıkar. NokiaCooker ile .core dosyasını aç. Zip ten çıkan klasörü .core dosyasında resource içine at ve tekrar flashla.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
29/08/2012
Açılış geliştirilmiştir!
Açılışta kayıt istemez.
Açılış animasyonu ve sesi değiştirilmiştir.
Gerekli optimizasyonlar yapılmıştır.
Müzik dinlemek şimdi daha keyifli!
Dolby Headphone eklenmiştir.
Ekolayzer düzenlenebilir.
FM Radyo, ekran yana çevirildiğinde yan döner.
Tüm ses kodekleri Nokia 808 PureView'den alınmıştır.
Fotoğraf ve Video çekin, düzenleyin... Hatta TV'nizde izleyin!
Video kayıt 30 FPS yapılmıştır.
Fotoğraf çekimi kalitesinde düzenlemeler yapılmıştır.
Colorizlt, Silent Film, DLNA ve Nokia BigScreen eklenmiştir.
Gelişmiş özelliklerin keyfini çıkarın!
FP1 Klavyesi eklenmiştir.
FP1 Görev Yöneticisi eklenmiştir.
10 adet'e kadar ev ekranı eklenebilir.
RSS Feedler; Hürriyet, Chip, Cnn Türk, Fanatik ve Bigpara olarak düzenlenmiştir.
10 adet wallpaper bulunmaktadır.
PhoneTorch (El Feneri) uygulaması eklenmiştir.
Menüdeki herşey yeniden isimlendirilebilir.
Text Clock, Türkçe olarak düzenlenmiştir.
Tarayıcı önbelleği E hafızasındadır.
Bluetooth ile korumalı dosyaları (.sis, .sisx, .jar vb.) gönderebilirsiniz.
Listeleri hareket ettirin, liste sona dek kendisi durmadan ilerlesin.
Yazı fontu "Nokia Pure" olarak değiştirilmiştir.
Web ana sayfası Google olarak ayarlanmıştır.
Sistem sesleri Windows 7 sesleriyle değiştirilmiştir.
Nokia'nın değişik modellerinden 28 adet ve SGS 3'den 2 adet olmak üzere 30 adet zil sesi mevcuttur.
Önemli Notlar:
Nat Geo, Sosyal, CNN, F-Secure, Microsoft Apps, Communicator, Joikuspot ve Youtube silinmiştir.
Flash'tan önce E sürücüsünü biçimlendiriniz.
Cihaz hack'lidir. Dilediğiniz unsigned uygulamayı yükleyebilirsiniz. Format attıktan sonra bile.
Sistemin stabilliğine ve olabildiğince orjinalliğine dikkat edilmiştir. Keyifli kullanımlar...
Hack dosyası için hakan_710 arkadaşımıza teşekkürler.
İpucu: 10 ev ekranını; ekranı yan ve düz çevirdiğinizde akıcı kullanmak istiyorsanız, 6 ekranda
duvar kağıdı kullanın ama 7. den itibaren kullanmayın.
Ekran Görüntüleri:
Linkler:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
