Telefonunuza çektirdikleriniz :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
    Konu Sahibi
Telefonunuza çektirdikleriniz :D
Evet arkadaşlar bu başlık altında telefonlarınıza yaptığıniz işkenceleri anlatabilirsiniz :ehe

Ben başlıyorum.

Benim telefonuma çektirdiğim o kadar şey yok ama bi kaç kere çok feci yüz üstü yere düşürdüm. 603 kullanıyorum ben bazen beni şüpheye düşürüyor gorilla glass olmadığı halde acaba gorilla glass mı diye. Beton üzerime düşmesi ile de hala sağlam ve ufak tefek çizikler var. Hatta ruh halimin ne durumda olduğunu bilmediğim bi zamanda telefonu kendim yere attım 50 santimden :ehe
yazılımsal olarak söyleyecek olursam bi ara kendi halinde çalışan normal ısıda telefonu 1 dakikada 55 uygulama birden açarak çok sıcak hale getirmiştim. Bu da test amaçlı idi :ehe
 


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Ben 38 tane denedim gerçi genelde cayır cayır yanıyor da...
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Ben uyurken genellikle düşürüyorum.onun haricinde 2 kere betona düşürdüm.birinde cebimden düştü.diğerinde bisiklet sürüyordu.saat kaç gibi bakacaktım.bisikleti tutayım derken telefon yere çakıldı.normal zamanlarda sürekli yeniden başlatırım widget mod vs. denediğim için hemen ısınır.
 

MaxipmaN

Üye
bir kere düştü yere ekran üstü ama kılıf var koruyo ve jelatin
 
avcitalip

avcitalip

Üye
ben 6300'ın üzerinden go kart arabasıyla geçmiştim :ehe virajda cebimden kayıp nasıl olduysa tekerin önüne düştü daha sonra arabadan indiğimde cebimde telefonun olmadığını farketmiştim sonra pistten görevli bataryasını getirdi ben telefon gitti galiba demiştim ardından hemen piste koştum ve telefonun kendisini ve kapaklarını buldum çelik kapağı baya bi yamulmuştu onu pense yardımıyla düzeltmiştim kasada yarık vardı :naughty: ertesi gün telefonu sattım şuanda ne durumdadır bilemiyorum :)

- - - Eklendi - - -

birde annemin blackberry'sini arabamızı rampaya çektiğimiz bir zamanda elimden kayarak metrelerce sürüklendiğini hatırlıyorum telefonun önü hep çizik :(

- - - Eklendi - - -

5800'ımın üzerine düştüğümü hatırlıyorum hiçbirşey olmamıştı :) ayağım takılmıştı ve yere düşmüştüm kendi ağırlığım 90-95 KG civarında :(

- - - Eklendi - - -

onun haricinde bütün telefonlarımı hemen hemen illaki yere düşürmüşümdür gece telefondan müzik dinlerken uyuya kalıyorum sağa sola dönerken düşüyor ama birşey olmuyordu c6-01 ile hele :)
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
CasuS_87

CasuS_87

Üye
603'ün ekranı gorilla glass değil mi ya :hmmm
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Eski bir E250 vardı bende onu çok severdim ilk güzel telefonumdu o zamanlar aşırı revaçta idi :D Kaydırmalı olduğu için filmini koparmışım sonra film alıp telefonu açıp yapmıştım :D Sonra bir ara kardeşim benden gizli almış 2.5 yaşında o zamanlar tabii çöpün içine atmış sulu çöpün içine..Onu da çıkarıp bataryayı felan söktüm içini açtım kuruttum :D Hepsini geçtim E250 nin son vakası arkadaşıma vermiştim 1 günlüğüne sırf annesi felan merak etmesin arasın diye ama o da gittiği yerde tuvaletin deliğine düşürmüş..Telefonu çıkarıp bana getirmeden önce de sabunla yıkamış ne desem ki..Aldım telefonu attım pirince içi su olmuş zaten parçalara ayırdım filmini tekrar değiştim anakartında yamulan çelik teli yamulan dediğim kopan teli yerine yapıştırdım ( babam sağolsun ) sonra açılmıştı telefon ama işte kamera çalışmadı ve sattım :D

- - - Eklendi - - -

5800'ımın üzerine düştüğümü hatırlıyorum hiçbirşey olmamıştı :) ayağım takılmıştı ve yere düşmüştüm kendi ağırlığım 90-95 KG civarında :(
Maşallah Talip :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
doctorrr

doctorrr

Üye
Eski bir E250 vardı bende onu çok severdim ilk güzel telefonumdu o zamanlar aşırı revaçta idi :D Kaydırmalı olduğu için filmini koparmışım sonra film alıp telefonu açıp yapmıştım :D Sonra bir ara kardeşim benden gizli almış 2.5 yaşında o zamanlar tabii çöpün içine atmış sulu çöpün içine..Onu da çıkarıp bataryayı felan söktüm içini açtım kuruttum :D Hepsini geçtim E250 nin son vakası arkadaşıma vermiştim 1 günlüğüne sırf annesi felan merak etmesin arasın diye ama o da gittiği yerde tuvaletin deliğine düşürmüş..Telefonu çıkarıp bana getirmeden önce de sabunla yıkamış ne desem ki..Aldım telefonu attım pirince içi su olmuş zaten parçalara ayırdım filmini tekrar değiştim anakartında yamulan çelik teli yamulan dediğim kopan teli yerine yapıştırdım ( babam sağolsun ) sonra açılmıştı telefon ama işte kamera çalışmadı ve sattım :D

- - - Eklendi - - -


Maşallah Talip :ehe
fatih şu satırları okurken gözlerimden yaş geldi ya arkadaş bendede vardı e250 ama bu kadar hayın zalım değildim yaa :züü:
 
djhiguramos

djhiguramos

Üye
Kışın akyurt yollarında(havaalanı yolu denilebilir) serviste üşümemek için 7610 da ngage oyunu açtığımı hatırlıyorum cebimi ısıtıyordu.
philips 768 çekiç ve tornavidayla içini açtım.NAsıl mı? Tornavidayı dayadım hafıza kartı girişine tornavidanın arkasından vurdum çekici vidalar tek tarafta kalmak şartıyla açıldı içi.Beyler o cihazın hafızası 32mb hiç bir yerde yok bu bilgi :D ben çipin üstünden okudum.
benq e72(kyocera solo)ekranda basit bir çizik oluştu bende ancak çiziklerin oluştuğu yerde ekran daha canlıydı bende tüm ekranı kazımaya başladım.Ekran çukurlu tümsekli oldu.Sonra aklıma zımpara kağıdı geldi.Ekranı(2inç kadar olacaktı) zımparaladım ekran okunmayacak derecede matlaşmıştı.Cila sürsem mi acaba dedim ama yararsız olacağını bildiğimden yapmadım.
Nokia x1-01 Elimden düşerken tutayım derken ayağımla güzel bir tekme attım kapak pil dağıldı.Ama tüm özellikler sapasağlam
Casper m500(eten handoffice) Rom bulamayınca sinirimden tüm parçalarını - bu sefer usulüne göre çekiç tornavida dalmadım - söktüm geri takamadım.Kasayı kapatamıyorum hala.
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
PriZm

PriZm

Üye
Ben yazılımsal olarak çok işkence çektirdim.hatta maxicepte bu konuda 1. numara dahi olabilirim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Şehriyar, Emma-Watson ve MasteLaa
O-Xan

O-Xan

Üye
6630'um vardı o zamanlar :)
Banyoda dişlerimi fırçalıyordum, o arada mesaj geldi telefonu camın önünden alayım derken kaydı havada tutmaya çalışırken de bi tane de ben koydum nasıl koyduysam telefon tavana kadar çarptı klozetin üstüne geldi Allah'tan klozetin kapağı kapalıydı :) Sonuç: Köşesinde kılcal çizik :)
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Eskiden bir M620'im vardı. Arkadaşlarla yere atar maç yapardık. Rahmetli oldu. :ehe Ben de içinde ne var ne yok diye merak ettim, aynı gün telefon paramparça olmuştu.
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware ve MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Del Rey
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
6300 ı 1 Kere Yere Düşürdüm Kasa Açılmıştı Kasayı Değiştirmiştim :)

5800 Ufak Düşürmeler Çok Önemli Değil :gul:

Neo V Daha Bir Şey Olmadı Şükürler Olsun :sukur: İnşallah da Olmaz :(
 
abandonware

abandonware

Üye
ben 6300'ın üzerinden go kart arabasıyla geçmiştim :ehe virajda cebimden kayıp nasıl olduysa tekerin önüne düştü daha sonra arabadan indiğimde cebimde telefonun olmadığını farketmiştim sonra pistten görevli bataryasını getirdi ben telefon gitti galiba demiştim ardından hemen piste koştum ve telefonun kendisini ve kapaklarını buldum çelik kapağı baya bi yamulmuştu onu pense yardımıyla düzeltmiştim kasada yarık vardı :naughty: ertesi gün telefonu sattım şuanda ne durumdadır bilemiyorum :)

- - - Eklendi - - -

birde annemin blackberry'sini arabamızı rampaya çektiğimiz bir zamanda elimden kayarak metrelerce sürüklendiğini hatırlıyorum telefonun önü hep çizik :(

- - - Eklendi - - -

5800'ımın üzerine düştüğümü hatırlıyorum hiçbirşey olmamıştı :) ayağım takılmıştı ve yere düşmüştüm kendi ağırlığım 90-95 KG civarında :(

- - - Eklendi - - -

onun haricinde bütün telefonlarımı hemen hemen illaki yere düşürmüşümdür gece telefondan müzik dinlerken uyuya kalıyorum sağa sola dönerken düşüyor ama birşey olmuyordu c6-01 ile hele :)

olum az rahat bırak telefonlarını, sonra bak istifa edecekler :ehe
 
PriZm

PriZm

Üye
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
    Konu Sahibi
Eski bir E250 vardı bende onu çok severdim ilk güzel telefonumdu o zamanlar aşırı revaçta idi :D Kaydırmalı olduğu için filmini koparmışım sonra film alıp telefonu açıp yapmıştım :D Sonra bir ara kardeşim benden gizli almış 2.5 yaşında o zamanlar tabii çöpün içine atmış sulu çöpün içine..Onu da çıkarıp bataryayı felan söktüm içini açtım kuruttum :D Hepsini geçtim E250 nin son vakası arkadaşıma vermiştim 1 günlüğüne sırf annesi felan merak etmesin arasın diye ama o da gittiği yerde tuvaletin deliğine düşürmüş..Telefonu çıkarıp bana getirmeden önce de sabunla yıkamış ne desem ki..Aldım telefonu attım pirince içi su olmuş zaten parçalara ayırdım filmini tekrar değiştim anakartında yamulan çelik teli yamulan dediğim kopan teli yerine yapıştırdım ( babam sağolsun ) sonra açılmıştı telefon ama işte kamera çalışmadı ve sattım :D

- - - Eklendi - - -


Maşallah Talip :ehe

heyt be telefonu kullanıpta ekran filmini bozmayan varmadır acaba :hmmm
 
avcitalip

avcitalip

Üye
olum az rahat bırak telefonlarını, sonra bak istifa edecekler :ehe

6260 benim zaten emektarım ya bir türlü beni bırakmadı ben onu bırakmak istedim telefoncular almadı sıkıntılı cihaz satılmıyor dediler elimde kaldı :( :ağlarım:
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye


değiştirmeyi unutmuşum:ah

halen cm10 kullanıyorum.sırf project butter var diye :D
Yap gibi akıyor mu bari :D Ben de c9 ve 10 arasında kaldım da 10'un eksikleri var yavaş felan dediler 9'u yükledim :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt