crazy_oruc
Üye
Telefonunuza çektirdikleriniz :D
Evet arkadaşlar bu başlık altında telefonlarınıza yaptığıniz işkenceleri anlatabilirsiniz
Ben başlıyorum.
Benim telefonuma çektirdiğim o kadar şey yok ama bi kaç kere çok feci yüz üstü yere düşürdüm. 603 kullanıyorum ben bazen beni şüpheye düşürüyor gorilla glass olmadığı halde acaba gorilla glass mı diye. Beton üzerime düşmesi ile de hala sağlam ve ufak tefek çizikler var. Hatta ruh halimin ne durumda olduğunu bilmediğim bi zamanda telefonu kendim yere attım 50 santimden
yazılımsal olarak söyleyecek olursam bi ara kendi halinde çalışan normal ısıda telefonu 1 dakikada 55 uygulama birden açarak çok sıcak hale getirmiştim. Bu da test amaçlı idi
Ben başlıyorum.
Benim telefonuma çektirdiğim o kadar şey yok ama bi kaç kere çok feci yüz üstü yere düşürdüm. 603 kullanıyorum ben bazen beni şüpheye düşürüyor gorilla glass olmadığı halde acaba gorilla glass mı diye. Beton üzerime düşmesi ile de hala sağlam ve ufak tefek çizikler var. Hatta ruh halimin ne durumda olduğunu bilmediğim bi zamanda telefonu kendim yere attım 50 santimden
yazılımsal olarak söyleyecek olursam bi ara kendi halinde çalışan normal ısıda telefonu 1 dakikada 55 uygulama birden açarak çok sıcak hale getirmiştim. Bu da test amaçlı idi

ertesi gün telefonu sattım şuanda ne durumdadır bilemiyorum 


Kaydırmalı olduğu için filmini koparmışım sonra film alıp telefonu açıp yapmıştım 


İnşallah da Olmaz 

