abandonware
Üye
Windows 8 Logo Tasarım Yarışması - OYLAMA
- -
Arkadaşlar şöyle bir konu açmıştım: Windows 8 'e yeni logo tasarım yarışması ve birkaç resim topladık. Şimdi ise bir oylama yapalım dedik (biraz gecikti ama kusura bakmayın
) Yarışmanın konusunun Windows 8 e yeni logo tasarımı olduğunu hatırlatalım ve buyrun yarışmacılar ve logolar:
Orijinal Windows 8 Logosu:
Veyseloglu adlı üyenin logosu (benim logom
) :
N1C<-Lazımdegil adlı üyenin logosu:
Lolaman adlı üyenin logosu:
Sanalmevzinin logosu:
majorty logosu:
Joker. nın logosu:
Şimdi sıra oylamada. Sizce hangisi daha iyi?



