Windows 8 Logo Tasarım Yarışması - OYLAMA

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
abandonware

abandonware

Üye
    Konu Sahibi
Windows 8 Logo Tasarım Yarışması - OYLAMA
  1. -
    Arkadaşlar şöyle bir konu açmıştım: Windows 8 'e yeni logo tasarım yarışması ve birkaç resim topladık. Şimdi ise bir oylama yapalım dedik (biraz gecikti ama kusura bakmayın :) ) Yarışmanın konusunun Windows 8 e yeni logo tasarımı olduğunu hatırlatalım ve buyrun yarışmacılar ve logolar:

    Orijinal Windows 8 Logosu:

    Veyseloglu adlı üyenin logosu (benim logom :) ) :



    N1C<-Lazımdegil adlı üyenin logosu:


    Lolaman adlı üyenin logosu:

    Sanalmevzinin logosu:






    majorty logosu:


    Joker. nın logosu:

    Şimdi sıra oylamada. Sizce hangisi daha iyi?
Şimdi sıra oylamada. Sizce hangisi daha iyi? Not: Daha oncede belirttigim gibi yarisma eglence amaclidir ve odulu yoktur.</p>
 


lolaman

lolaman

Üye
Benim logom yakıyor ortalığı lütfen oylar benim logoya :D
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Oyum Joker.'e
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici

Bak bu güzelmiş işte, oyum- Lolaman için.
Elinize sağlık arkadaşlar
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
lolaman iyi güldürdün :ehe
oyum Joker.'e
 
Mert045

Mert045

Üye
Lolamanınki güzel.
 

majorty

Üye
bende son dakika logomu yolladım bakalım eklenebilir mi :)
 
lolaman

lolaman

Üye
Oylamaya talep yok sonuçlar Lolaman yani ben 2 Joker. 2 Başkada oy yok :D
 

greenbaby

Üye
oyumu majorty'ye kullanıyorum
 

majorty

Üye
teşekkürler.

joker yanlş anlama ama senin ki duvar kağıdı olmamış mı ? :D
 
Joker.

Joker.

Üye
Bu arada bana oy verenlere Teşşekür Ediyorum :)
 
lolaman

lolaman

Üye
Oğuzhan ihanet etti bana ondan beklemezdim zaten ama neyse tamam sakinim :D
 

majorty

Üye
oylama ne zaman bitiyor?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt