formattan sonra mağaza sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NokiaAltıYüzÜç

NokiaAltıYüzÜç

Üye
    Konu Sahibi
formattan sonra mağaza sorunu
format attıktan sonra mağazaya giriyorum fakat yükleniyor simgesi çıkıyor fakat ne yükleniyor nede mağazada internete bağlanıyor yardımcı olabilirmisiniz
 


Hasan Enes

Hasan Enes

Üye
Ne bu telefon mu bilgisayar mı?
 
PriveT

PriveT

Üye
Benim 701`de de problem var. Cepten magazaya girdigim zaman tarif ayarlarini kontrol edin falan gibi hata veriyor :S Var midir bir cozumu acaba?
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
betalabs'tan QML STORE CLİENT SYMBİAN3 uygulamasını yükleyin tele.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
[ENGİN];5006941' Alıntı:
betalabs'tan QML STORE CLİENT SYMBİAN3 uygulamasını yükleyin tele.

+ olarak Qt components 1.1 yükleyin.
 
NokiaAltıYüzÜç

NokiaAltıYüzÜç

Üye
    Konu Sahibi
@[ENGİN] , @Nokia 603 teşekkürler arkadaslar deneyecegim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

SHARKHONN
Cevap
9
Görüntüleme
662
ömer talat katı
Cevap
44
Görüntüleme
2K
XXXturi01


Üst Alt