Kasaya Fan Takacağım Ama...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
Kasaya Fan Takacağım Ama...
arkadaşlar kasaya fan takmak istiyorum.mağlum ekran kartının fanı yok en basit oyunda bile 65dereceyi görüyor (oc siz).
1 tane boşta molex var.anakartta maalesef başka giriş yok.bi sys_fan var birde işlemci fanı için.
sysfanda arkada takılı büyüklerden.sessiz olanlardan.
ben bunu molex e nasıl takayım?
kırmızıyamı sarıyamı?
kırmızı-siyah takarsam 5v oluyor ama benim fan 12v
sarı-siyah takarsam 12v oluyor
adamın biri başka bir yerde sormuş kırmızı-siyah demişler ama fanın kaç v olduğuunu yazmamış :s
 


L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
senin fanın 12v ise sarı siyah takacaksın. 12v alırsın :oke:
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
senin fanın 12v ise sarı siyah takacaksın. 12v alırsın :oke:
tamamdır.öyle yaptım oldu.
hddler buz gibi seste yok :D
ekran kartının oraya takamdım heryer kablo dolu ayrıca koymaya yer yok.bende hddlerin vidalarının takıldığı deliklere taktım.
hiç fazladan ses yapmıyor :D
tek sorun başka molex kalmadı.
ayrıca mod yapmak istiyorum ama sınırım psu yetersiz onu nasıl anlayabilirim?
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
power kaç watt..
veya yanındaki güç tablosunun resmini ekle bakayım bi :)
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
power kaç watt..
veya yanındaki güç tablosunun resmini ekle bakayım bi :)
350watt yazıyor ama sanırım gerçek değil.
etikette regular 350watt yazıyor
birde burada reklamcı buldum yarın plexi soracam.
fiyatı kaçsa uygundur?
kazık yemek istemiyorum çünkü.

yapmak istediklerim:
2-3tane rengarenk ledli fan 12v
plexi glass
bi kenara neon yada şerit led çekebilirim
birde uv li molex kablolar alacağım.
çoğaltıcı olarak.çünkü boşta sadece 1molex var.
birde güç kaynağının kendi molexlerini uvli yapamam dimi?
şuanda 12v arkadaki fan yeni taktığım 12v lık fan ve ilmeci fanı var.onun dışında hd 4350 1gb ekran kartım takılı slotlara.
diğerleri boş.1tane ddr3 2gb ram var ama onu 4gb yapmak istiyorum.birde 2 tane hdd takılı.
biri wdc biri samsung.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
yap yapabiliyorsan :oke:

bu bölümde modifiye konumuz var oraya eklersin resimlerini felan :)
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
sanırım 50x50 plexinin fiyatı 25 lira olması gerekiyor.. bi yerde vardıda bulamadım şimdi..
UV kablolarları en sona bırak derim çünkü pahalılar..
rengarenk fan yerine sevdigin bir tek renk yapmanı tavsiye ederim :oke:
ekran kartın 4350 ise haylı hayli yeter yani öyle düşünüyorum :D

o ekran kartı 20 watt olması gerekiyor..
işlemcin ve diğer bileşenlerin 200 watt etmez bile sana kalır 150 watt. fazlasıyla yeterli
ama powerın sagı solu belli olmaz :oke:


molexi dert etme :D bende fazlaca var ama ben kullanmıyorum molexleri modifiye konusunda kasanın resmi vardı benim orda fan bağlantısını nasıl yaptıgıma bakarsan molex felan gerek kalmaz... ayrıca şerit ledide molexsiz bağladım ben :)
 
  • Beğen
Tepkiler: .BlueTR
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
sanırım 50x50 plexinin fiyatı 25 lira olması gerekiyor.. bi yerde vardıda bulamadım şimdi..
UV kablolarları en sona bırak derim çünkü pahalılar..
rengarenk fan yerine sevdigin bir tek renk yapmanı tavsiye ederim :oke:
ekran kartın 4350 ise haylı hayli yeter yani öyle düşünüyorum :D

o ekran kartı 20 watt olması gerekiyor..
işlemcin ve diğer bileşenlerin 200 watt etmez bile sana kalır 150 watt. fazlasıyla yeterli
ama powerın sagı solu belli olmaz :oke:


molexi dert etme :D bende fazlaca var ama ben kullanmıyorum molexleri modifiye konusunda kasanın resmi vardı benim orda fan bağlantısını nasıl yaptıgıma bakarsan molex felan gerek kalmaz... ayrıca şerit ledide molexsiz bağladım ben :)
valla çok sağ olasın psu bana ek masraf çıkartacak diye korkuyodum :D
kasayla gelen psu asus vento çok iyi olmasada fena sayılmaz gibime geliyor.
bu arada plexiyi ben biraz değişik şekilli yapacağım.
rengarenk fan derken fireballda çok hoş bi fan görmüştüm şaffaf 2maviyle 2koyu kırmızı ledle yapımış.çok hoş bi mor rengi vardı.
yada ben kendi renkli fanımı yaparsam 3v ledlerin gücünü yine molex ten almam gerekecek değilmi?
kablo taplamayı ise sıvı soğutma borularıyla yapacam :D
birde içine uv su enjekte edilmiş akvaryum boruları falan geçirecem çok hoş olacak inşallah.
çok özeniyorum şu modlu kasalara ya.ekran kartının tam orayada bi fan düşünüyorum bu sıcakta çok cayır cayır yanıyor :D
nfs carbonda bile en yüksek ayarda 64c yi gördü nfs carbonun grafikleride o kadar iyi değil artık ne diyeyim :D
tamam işte o konunun ve senin o dediğin resimlerin linkini atarsan sevinirim.ilk modum olacak ve anakartımda çoka z giriş var.psu dada çok az molex var.2-3 tane 1tanesi 2li
2si hddye
1tanesi dvdroma
1 taneside boştaydı işte onada ben 12v olan yerine fan taktım normal kablonun uçlarıyla :ehe
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi


te ben şu fanları çok seviyorum ayrıca :D
birde uv yi aktif hale getiren 30liraya 2li neon buldum.
kasanın iyi tarafınada onlardan taksam süper olur :D
ama ben hala molex leri dert ediyorum :s
1taneden ne yapabilirim ki :s


- - - Eklendi - - -

birde bende kesmek için hiçbir alet yok.
plexiyi yapmanın anlamı yok bu durumda :(
bıçakla falan kesilmesi mümkün değildir :D


- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/pc-donanim-genel/modifikasyon-yapacagim-bir-bakin-673122.html#post5003643
şuraya konu açtım resimleride ekledim.
tek sorun dediğim gibi plexi için kesmeye aletim yok.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt