.BlueTR
Üye
Kasaya Fan Takacağım Ama...
arkadaşlar kasaya fan takmak istiyorum.mağlum ekran kartının fanı yok en basit oyunda bile 65dereceyi görüyor (oc siz).
1 tane boşta molex var.anakartta maalesef başka giriş yok.bi sys_fan var birde işlemci fanı için.
sysfanda arkada takılı büyüklerden.sessiz olanlardan.
ben bunu molex e nasıl takayım?
kırmızıyamı sarıyamı?
kırmızı-siyah takarsam 5v oluyor ama benim fan 12v
sarı-siyah takarsam 12v oluyor
adamın biri başka bir yerde sormuş kırmızı-siyah demişler ama fanın kaç v olduğuunu yazmamış
1 tane boşta molex var.anakartta maalesef başka giriş yok.bi sys_fan var birde işlemci fanı için.
sysfanda arkada takılı büyüklerden.sessiz olanlardan.
ben bunu molex e nasıl takayım?
kırmızıyamı sarıyamı?
kırmızı-siyah takarsam 5v oluyor ama benim fan 12v
sarı-siyah takarsam 12v oluyor
adamın biri başka bir yerde sormuş kırmızı-siyah demişler ama fanın kaç v olduğuunu yazmamış






