ustura42
Üye
Tekrar merhaba arkadaşlar n9 hakkinda.....
S.A. Arkadaşlar 3 ay önce n900 e ve de nokia ya küserek n9 almayı düşünürken gittim htc evo 3d aldım. birazda korktum n900 den gelen çekincelerim vardı n9 hakkında. neyse htc den memnunum ama androidden hiç memnun değilim ve nokianın neden android telefon çıkarmadığını android kullanınca anladım. tekrar nokia almayı düşünüyorum ve buda muhtemel n9 olacak. ancak bazı sorularım var. bunları :
n9 da:
1. fm verici varmı veya fm radio gibi sonradan yüklenebiliyormu (donanım olarak destekliyormu)
2. 3g var ama görüntülü görüşme yoktu son güncellemelerle geldimi veya pr1.3 le gelecekmi
3. navigasyonu diğer symbianlar kadar güzel ve başarılımı
4. htc evo yu verip n9 alınırmı ( ben nokiacı olduğumu anladım : )) ve androide ısınamadım )
5. androidde uygulama bolluğu içindeyim ve ne kadarını kullandığımı sorarsanız 2 elin parmaklarını geçmez. oyun deseniz ne vaktim oluyor nede şarjım. bu anlamda genel olarak bakıldığında n9 alınırmı.
6. memnun olduğunuz yanları biliyorum. ama en memnuniyetsiz olduğunuz ve keşke olsaydı veya keşke olmasaydı dediğiniz özellikle performansta eksiklikler neler (n900 de gördüğüm kasılma takılma yavaşlama reset atma donma karmaşıklık gibi konular)
Bu konular hakkında tarafsız bir şekilde benim çekincelerimi aydınlatırsanız ve yorumlarınızın sonunda ''al'' yada ''alma'' şeklinde sonlandırırsanız çok sevinirim. şimdiden teşekkürler.
n9 da:
1. fm verici varmı veya fm radio gibi sonradan yüklenebiliyormu (donanım olarak destekliyormu)
2. 3g var ama görüntülü görüşme yoktu son güncellemelerle geldimi veya pr1.3 le gelecekmi
3. navigasyonu diğer symbianlar kadar güzel ve başarılımı
4. htc evo yu verip n9 alınırmı ( ben nokiacı olduğumu anladım : )) ve androide ısınamadım )
5. androidde uygulama bolluğu içindeyim ve ne kadarını kullandığımı sorarsanız 2 elin parmaklarını geçmez. oyun deseniz ne vaktim oluyor nede şarjım. bu anlamda genel olarak bakıldığında n9 alınırmı.
6. memnun olduğunuz yanları biliyorum. ama en memnuniyetsiz olduğunuz ve keşke olsaydı veya keşke olmasaydı dediğiniz özellikle performansta eksiklikler neler (n900 de gördüğüm kasılma takılma yavaşlama reset atma donma karmaşıklık gibi konular)
Bu konular hakkında tarafsız bir şekilde benim çekincelerimi aydınlatırsanız ve yorumlarınızın sonunda ''al'' yada ''alma'' şeklinde sonlandırırsanız çok sevinirim. şimdiden teşekkürler.
Şimdi de Gtalk var.
