Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
symbian'a merhaba
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Style72
Üye
Konu Sahibi
symbian'a merhaba
arkadaşlar uzun süredir android ( t10=saçma telefon ) kullanıyordum . Ama memnun kalmadım . Telefonu sattım veeeee symbian a geçtim. Çok mutluyum t10dan kurtulduğum için.....
yavuzkaraca
Üye
hayırlı olsun hocam
farukbekl
Üye
Allah Allah.. Biri gidiyor biri geliyor.. ne iş arkadaş..
androidden symbiana geçen nadir kişilerdensin
Hayırlı olsun.önceki telefonun neydi şimdiki telefonun ne
Style72
Üye
Konu Sahibi
arkadaşşar tşkler ama keyfimden geçmedim türkcell t10 kullansanız sizde anlayacaksınız niye geçtiğimi. Java destekli telefonlar bile ondan daha güzel .çok saçma bir telefon.
arkadaşşar tşkler ama keyfimden geçmedim türkcell t10 kullansanız sizde anlayacaksınız niye geçtiğimi. Java destekli telefonlar bile ondan daha güzel .çok saçma bir telefon.
hiç yazılımla falan uğraşmadım. Sırf oyunlar için t10 aldım. Hani 100mb lık falan oyunlar varya forumda onları gördüm ve t10 aldım. Ama görki t10 değıl 100 mb 10 mb oyunları bıle zor oynatıyor.
- - - Eklendi - - -
tşkler herkese
Nokiafanboy
Üye
Hosgeldin. hayirli olsun...
polluxea♪
Üye
androidden symbiana gecen pek görülmüyodu bravo hocam hayrlı olsn
escape72
Üye
hayırlı olsun kardeşim.
PriZm
Üye
T10 tabiki rezalet bir telefon.böyle bir durumda symbian^3 daha mantıklı olacaktır.Hayırlı olsun.
Style72
Üye
Konu Sahibi
teşekürler arkadaşlar . Sybiana geçtiğim için değil t10 dan kurtulduğum için mutluyum
.Murat.
Üye
N8 aldığın için mutlu olmalısın güzel tercih özelliklede kamera yönünden
saynesim
Üye
aramıza hoş geldin bugün duyduğum en güzel haber bu bizim bölümde böyle haberler çok olsun dileğiyle