symbian'a merhaba

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
Birgün HERKES Symbianlı olacak! :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~ ve klongs


ByKatre

ByKatre

Üye
Ben android kulandım ama pek sevmedim bence symbian daha iyi Ama windows mobile daha da iyi zaten symbian geliştirilecek diye bir haber var Symbian Carla çıkacak diyorlar
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Ben android kulandım ama pek sevmedim bence symbian daha iyi Ama windows mobile daha da iyi zaten symbian geliştirilecek diye bir haber var Symbian Carla çıkacak diyorlar
Esas çıkacak işletim sistemi WP8,nokia için bu çok önemli,son şansı gibi bişiy adeta..
 
erdgnblt

erdgnblt

Üye
N8 İyidir güzel seçim. Hayırlı olsun. Forumda hd oyunları indirmekle takıl kurtulus abinin cfw at bide genele gelme telefondan kesin memnun kalırsin. Hele 808 in cektiği resimlere bakma kameraya hasta kalırsın ;)
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Hayırlı olsun güzel telefondur hoş telefondur. Kamerası çok canlar yakmıştır.
 
Silinen Üye 440290

Silinen Üye 440290

Kapalı Hesap
t10 dan 5800 bile iyidir :D hayırlı olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt