Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hayırlı olsun ... androiden symbiana geçen nadir insanlardansın senı tebrik ediyoruz...
Mad EagLe
Üye
arkadaşlar adam 2. el almış bütçem bu kadar demiş n8, t10'a göre çok kral telefon ucuza bulmuştur almıştır gidip galaxy acemi alacaktı n8 varken hadi sıfır alsa neyse iyi seçim kardeşim hayırlı uğurlu olsun
lgkg300
Üye
n8 güzel telefon hayırlı olsun...
tempestshine
Üye
t10 rezalet mi? O.o bak bunu bilmiyordum
Hoşgeldin o zaman dostum.
asigsasi
Üye
hayırlı olsun
MücahitTokgöz
beyler bu konuyu sabitlemeliyiz ilk defa görüyorum lan androidden symbiana geçeni
bu arada hayırlı olsun telefonun
sonerrap
Üye
O türkcelin tserisi resmen milleti androidden sogutmak için üretiliyo
awdil
Üye
Yilin konusu.Hos geldiniz.
Style72
Üye
Konu Sahibi
herkese teşekürler. Bilseydim bu kadar sevineceğinizi önceden geçerdim ama gerçekten de t 10 berbat . Klavyesi iğrenç. Doğru düzgün mesaj bile yazamıyordum. Sürekli donuyordu.. Vs vs. kesinlikle tavsiye etmiyorum.
bu konunun aynısı cep telefonları genel bölümüne de açılsa da android kullanan arkadaşların fikirlerini de alsaydık
boyabatlı
Üye
Hoş geldin Symbian a arkadaşım ben iki systemide kullanan biri olarak kral yine kraldır. inanın android de video codekleri var diye kullanıyorum inşaat ta canım sıkılınca film izliyorum o yüzden
Esendağlı
Üye
Valla ben N8 den çook memnunum umarım sende memnun kalırsın,hayırlı olsun