Elop Bana Kızacak :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
nokia sadece su telefonu yapsa pazar payini alir goturur
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
aynen bunun altinda bir model surecek diger markalar amiral gemilerini surunce bunu yapip surecek ama elop bunu dusunemz
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bu cihazi alanlar neler kaciricakti biliyor musunuz resme bir bakin isterseniz:D



 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
kurmuşlar mı abi ona da yahu
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


O denileni yalnız Apple yapar :ehe


- - - Eklendi - - -



evet abi forumda konusu var nitdroid diye ama daha alpha ;)

Lumia900 e demiştim kardeşim n9 u biliyorum zaten çok inceledim :)


- - - Eklendi - - -

Dikkat et ciğerim Ali abinin koyduğu resimdeki cihaz n9 değil :)
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Hem de ICS de değil ha jb.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
wp yede cfw ler çıkıyormuş öyle duydum xda da :)
 
kaplan4680

kaplan4680

Üye
jely bean ve ovi maps ovi müzik yaratıcı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt