herhalde bir şey biliyoruz ki yapıyoruz
bu arada arkadaşlar kusura bakmayın bir yerde küfürlü yazmışım bölüm moderatörü silmiş..
Yukarlarda bir arkadaş windows phone 8 şöyle böyle güzel demiş.. acaba o kullanmış mı çıkmayan yazılımı?? harbi delikanlı gibi kullandığınız şeyi yazın öyle kulaktan dolma şeylerle gelip bana bu böyle şu şöyle demeyin..
- - - Eklendi - - -
yaw nokia bile symbianı bıraktı bırakacak hala ne 808 i ? telefonlarda lumia 900 yazıyor.. yalan mı gerçek mi bilmiyorum ama eğer gerçekse ne gerek var 808 e?