Elop Bana Kızacak :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
almam 1500 cok o paraya 808 cikiyor 12 temmuzda:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
khytr89

khytr89

Üye
    Konu Sahibi
herhalde bir şey biliyoruz ki yapıyoruz :d:

bu arada arkadaşlar kusura bakmayın bir yerde küfürlü yazmışım bölüm moderatörü silmiş..

Yukarlarda bir arkadaş windows phone 8 şöyle böyle güzel demiş.. acaba o kullanmış mı çıkmayan yazılımı?? harbi delikanlı gibi kullandığınız şeyi yazın öyle kulaktan dolma şeylerle gelip bana bu böyle şu şöyle demeyin..

- - - Eklendi - - -

almam 1500 cok o paraya 808 cikiyor 12 temmuzda:D

yaw nokia bile symbianı bıraktı bırakacak hala ne 808 i ? telefonlarda lumia 900 yazıyor.. yalan mı gerçek mi bilmiyorum ama eğer gerçekse ne gerek var 808 e?
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
herhalde bir şey biliyoruz ki yapıyoruz :d:

bu arada arkadaşlar kusura bakmayın bir yerde küfürlü yazmışım bölüm moderatörü silmiş..

Yukarlarda bir arkadaş windows phone 8 şöyle böyle güzel demiş.. acaba o kullanmış mı çıkmayan yazılımı?? harbi delikanlı gibi kullandığınız şeyi yazın öyle kulaktan dolma şeylerle gelip bana bu böyle şu şöyle demeyin..

- - - Eklendi - - -



yaw nokia bile symbianı bıraktı bırakacak hala ne 808 i ? telefonlarda lumia 900 yazıyor.. yalan mı gerçek mi bilmiyorum ama eğer gerçekse ne gerek var 808 e?

kulaktan dolma şeylerle değil tanıtımını izleyerek konuşuyorum. Wp genel desteğe girip bakabilirsin biz de şüphe ile konuşulmaz bildiğimizi söyleriz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
ben zaten lumia900 kullaniyorum mesajin sonundaki smile de espri yaptigim anlaşilsin diyeydi.
808 konusuna gelince 4yillik bir projenin urunu o kamera ve sadece multimedya cihazidir. Performans cihazi degil. Emin olun alicisi olan buyuk bir kitle var.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
doctorrr

doctorrr

Üye
808 in reklamlarına tanıtımlarına bakın belle yazılım oyun uygulama ile ilgili hiç şişirme yok :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
SilentOne

SilentOne

Üye
1500tl ye symbiana para vericem hayatta vermem ole doğdu o telefon hem bir kere
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
hiç fena durmuyor
 
Nokiafanboy

Nokiafanboy

Üye
android olmasaymis iyiymis de android mahvediyo guzelim telefonu.
 
khytr89

khytr89

Üye
    Konu Sahibi
bir sitede okudum sanırım 800 le 710 un bootloderini hacklemişler y a da hacleyeceklermiymiş neymiş :d:

yazdığım doanımsal özellikler olmasa da stabil şekilde android kurulursa yine nokia ya geçebilirim :P:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
sitenin linkini pm atarsan dogrusunu ogrenebiliriz ama muhtemelen bootloaderi acik gelen cihazlardan bahsediyordur.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Hazır telefon yapıyorsun, fiziksel klavyede ekle :P:
 
Türe

Türe

Üye
bu çıksa alırım ya çok şık :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt