Güzel olabilirdi ama bu saatten sonra Nokia'nın Android'e geçmesini beklemek geçse bile başarılı olacağını beklemek çok yanlış olur bana göre.Çünkü Nokia Android'e geçerse direk olarak kaybettiğini başarısız olduğunu dünyaya açıklamış olur.Bu Nokia ismini şuan olduğundan da kötü duruma düşürür.Ayrıca Samsung gibi firmalarla da fiyat konusunda yarışamaz, malzeme kalitesi fazla olsa bile fiyatıda fazla olacağından pek tercih edilmez.Ayrıca kamera hariç donanım konusunda Samsung ya da HTC'den daha başarılı değil.Eğer android'e geçerse Sony'den bir farkı kalmaz lakin Wp bir umut.Wp8 ile başarma şansları bana göre yüksek.En fazla 1-2 sene içerinde Wp'de rekabete girer diye düşünüyorum