Kızları hiç anlamıyorum aga

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


serinaga

serinaga

Üye
Allah Hz.Havva annemizi Hz.Adem babamızın eğri kaburga kemiğinden yaratmıştır.Efendimiz bir hadisinde:

"Fazla düzeltmeye çalışmayın kırılır" buyuruyor.Kısacası onlarla %100 harika da olmuyor.Onlarsız da olmuyor.Evliyim 2 çocuğum var.Benimde ufak tefek kavgalarım oluyor.Bazen neden evlendim ki başıma dert aldım diyorum ama sonra o 2 küçük adamı görünce işler değişiyor ve iyi ki evlenmişim diyorum.

Dedim ya işte aşağı tükürsen sakaaaalll, yukarı tükürsen bıyık ...

- - - Eklendi - - -

bende artık yoruldum, yordular aşık olmak isterim suan ama çok önyargılı ve aptallar(hepsi icin dğl) ne olur ceza vermeyin veya mesajı silmeyin duygulandım ve bunu söylemek istiyorum bir cogu bilmem ne taraflarını altından sanıyor ulasıla bilmez olduğunu sanan aptallar sonunda kendilerı kaybedyorlar birde kendinden büyük erkek tutkusu tam zırvalık adam deli oluyor göbeklerine kalçalarına bakmadan trip atmaları boyanıp kendini bisi sanmalar beni çiledn çıkarıyor

Waayy kardiş çok dertliymişsin sen YAW ? :bilmm , arada bir zülfiyare dokunduk, tam yerine rastladı manzara koyduk ...

- - - Eklendi - - -


bayanları anlama klavuzu ön söz :kop2:



bu da klavuz :ehe

Ahanda buna gülünür işte, :zuhaha:
 
.Murat.

.Murat.

Üye
Anlamayacak ne var kardeşim karşındaki uzaylı değilki
erkek dişi ruh hali farklıdır neden böyle diyeceğine bayanların düşüncelerini anlamaya çalış
anlamadığım için yazdım diyorsan sana en iyi yardımı yine bir bayan yapacaktır
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41, FatoŞ ve pelın_
TheSoftware

TheSoftware

Üye
Ben çok iyi anlaşırım onlarla bana trip atamıyorlar psikolojilerini alt üst ediyorum:)
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41 ve pelın_
serinaga

serinaga

Üye
Tam benim konum işte:ehe
Şimdi siz hep soruyorsunuz ya kızlar ne ister
Ya arkadaş bu kadar mı odunsunuz (şaka şaka)
:islikAslında bizde ne istediğimizi bilmiyoruz

Belki kızlar bana kızacak ama bu böyle kimse tersini iddia etmesin
Hiç olmadık yerde kavga çıkarıp hiç olmadık yerde barışırız biz böyleyiz
Sürekli şüpheci, kıskanç, hep ben bilirim
Hepsi bizde mevut çok şükür

Ama bezen sadece bir bakış masum bir öpücük
:op:Bizi melek yapabilir. Ama doğru zamanı yakalarsanız

KISACA KIZLAR ŞEYTAN VE BİRAZDA TUTARSIZ VARLIKLAR
(kızlar bana kızmayın ama öyleyiz):bilmm

"Ama bezen sadece bir bakış masum bir öpücük
:op:Bizi melek yapabilir. Ama doğru zamanı yakalarsanız"

Bu dediğin gerçekten çok doğru, ama o doğru zamanı bir kestirebilsek :bilmm, sanırım bütün mesele burada ...
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41
.Murat.

.Murat.

Üye
trip tabiki atacak nazlıda olacak nazlı olmayana kız denirmi yahu
o nazlı olacakki erkek biraz koşsun değerini bilsin
öyle hemen almak yok kızı:D
 
  • Beğen
Tepkiler: man20 ve FatoŞ
FatoŞ

FatoŞ

Üye
trip tabiki atacak nazlıda olacak nazlı olmayana kız denirmi yahu
o nazlı olacakki erkek biraz koşsun değerini bilsin
öyle hemen almak yok kızı:D

Tek Kelime İle Haklısınn :tebessüm: Helal Sana Muratt :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: .Murat.
FatoŞ

FatoŞ

Üye
ışte bana atamaz çünkü trip attığı anda defolup gideceğini bilir zaten bilmiyorsa o kızla hiç arkadaş olmam.

Bune be Kardeşim İnan Et Trip Attıklarında Daha Tatlı Oluyorlar..
Hem Sana Birşey Diyeyimmi Eğer Trip Atmıyor İse Korkacaksın Daha Sonra Feci Patlar Çünkü..
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41 ve pelın_

pelın_

azına sağlık canım aynen öle ben mesela trıp atmazsamcatlarım valla:)

zaten trıp attıgımda anlamıyosa o benım olmams sayarım oyy
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41 ve FatoŞ
FatoŞ

FatoŞ

Üye

pelın_

vallaöle cnm:)
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Konu çok enteresan olmuş :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Bence Trip Atmak Erqen Kizlarin Isidirr .. Vede Erkekler Her Zaman Karsilarinda Onlaradan Olqun Kadinlar Gormek Ister .. O Ne Trip Atmak Surat Asmak Yuz Cevirmek .. Cocuk Isi Bence .. Olqun Iliski .. Iliskidir ..
 
  • Beğen
Tepkiler: man20
TheSoftware

TheSoftware

Üye

Hem Trip Atmayanıda Gördük Kız Nasıl Konuşuyor Arkasından Bırak sana Söylesin Yoksa Ne Gerek Var Arkandan Konuşmasına..
Hem Açık Olmak Lazım ..


- - - Eklendi - - -



Kim Attı ?

uzun hikaye konunun başına dönmemiz lazım boşver.
 

pelın_

Bence Trip Atmak Erqen Kizlarin Isidirr .. Vede Erkekler Her Zaman Karsilarinda Onlaradan Olqun Kadinlar Gormek Ister .. O Ne Trip Atmak Surat Asmak Yuz Cevirmek .. Cocuk Isi Bence .. Olqun Iliski .. Iliskidir ..


hiçte bile kınıyorum senı trip atarız bız dogamızda var 80 yaşınada gelse kadınlar çok istedıklerı şeylerı anca ya ağlayarak yada trip atarak yaptırır hafıften naz işte :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ ve .Murat.
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Naz iyidir yahu :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ ve .Murat.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt