Kızları hiç anlamıyorum aga

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
.Murat.

.Murat.

Üye
kız dediğin nazlı olur erkekse mangal yürek:D
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ ve pelın_


pelın_

aynen kız naz yapıcak erkek bi süre alttan alcak sonra masaya yumrugunu vurcak kız kollarına atlıycak böle işte:) benım felsefemm hahay değişik oldugumu sölemıştım
 
  • Beğen
Tepkiler: serinaga, .Murat. ve FatoŞ
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye



hiçte bile kınıyorum senı trip atarız bız dogamızda var 80 yaşınada gelse kadınlar çok istedıklerı şeylerı anca ya ağlayarak yada trip atarak yaptırır hafıften naz işte :kop:

Katilmiyorum .. Bence Bu Seviye Ve Ciddiyet Isidir .. Yanlis Anlama .. Ben Sana Seviyesiz Demiyorum .. Ama Boyle Olqun Dusunen Ve Davranan .. Vede Trip Atan, Surat Asan Bir Kizi Yanyana Koy Ve Incele .. :)
Daqlar Kadar Fark Var Arada ..
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
codblackops2

codblackops2

Üye
kıza yapıştırcan tokatı bak bakayım bir daha naz yapıyor mu:hmmm
:ehe
 
.Murat.

.Murat.

Üye
hala sen haklısın ben haklıyım sürüp gidiyor
açık açıkmı yazalım
erkek kızın peşinden at gibi koşacak kurt gibi uluyacak gerekirse eşekler gibi anıracak:Dama sonunda elde edecek hepsi bu:D
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41 ve FatoŞ
ismail

ismail

Üye
VAllah ben daha 1 kere çıktım ve kısa zamanda bittirdim :)
Sonuç olarak mutluyum bidaha çıkmadığım için ama belki bu sene bidaha denerim :)
Ama o nazlar o tripler çekilmez yahu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41
Adilx05

Adilx05

Üye
Bence Hayat Omrunuzu Sadece Bir Kisiye Baqlamak Deqildirr ..

Mesela Ben 2 Ay Oncesine Kadarda Boyle Dusunmuyordumm ..

Bakinnn ;

Mesela Diyelim Ben 65 Yasinda Oleceqimm .. ( Allah'Tan Baska Kimse Bilmez Ama Benimkisi Sadece Ornek )

65 Yasinda Oleceqimi Bilmiyorum .. Ama Sevdiqim Bir Insan Var ..

Butun Gun Onu Dusunuyorum .

Acaba Nerde, Ne Yapiyor, Kiminle Beraber, Beni Aldatiyor Mu, Beni Seviyor Mu, Seviyorsa Ne Kadar ..

Bunlar Temel Sorular .. Birde Sizin Fikirleriniz .. Butun Gununuzu, Gecenizi Sadece Bir Insana Mi Baqlayacaksinizz .?

Sizce Deqer Mi .?

Hayata 2 Defa 3 Defa Gelmiyoruzki Olup Tekrar Dirildikten Sonra Birdaha Yapmayalimm ..

Belki Ben Yarin Olup Gittim .. Sevdiqim Kiza Ne Olacakk .?

Ha Ben Hic Sevmeyinde Demiyorumm .. Sadece Baqlanmayin ..

Can Yucel'In Dediqi Gibii ..

- Baqlanmayin Birine 'Uqrunda Olecek Kadar' ..

Sonunda Oda Insan Sizde Bir Insansiniz ..

Aradaki Tek Fark Hicbir Farkin Olmamasidir .!

Uzatmadan Kisacasi, Hayatimizi Bir Baskasina Verecek Kadar Vaktimiz Yok ..

Kendimize, Dinimize, Ailemize Iyi Bir Birey Olursak .. Allah Kismetin En Iyisini Nasip Edecektir Zaten ..



Helal Valla Kardeşim Sonuç Budur Ama Emin Olki Sen Birine Bağlanmazsan Oda Sana Bağlanmaz Ve O İlişki Yalan Olur :oke:
 
AHMED...

AHMED...

Üye
kızları anlamama konusunda aynı fikiriz aga :D
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41
.Murat.

.Murat.

Üye
Bende kızları anlayamamanızı anlamıyorum ağalar
 
  • Beğen
Tepkiler: man20, FatoŞ ve AHMED...
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Helal Valla Kardeşim Sonuç Budur Ama Emin Olki Sen Birine Bağlanmazsan Oda Sana Bağlanmaz Ve O İlişki Yalan Olur :oke:
O Zaman Soyle Diyelim Mi .?

Cok Sevin .. Ama Baqlanmayin Uqrunda Olecek Kadar ..
 
tarxhn

tarxhn

Üye
kızları anlamak için zaman harcanmaz anı yaşamaya bakın
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Olabilir Ama Ne Biliyim İnsan Arkadaşı İçin Bile Ölümü Göze Alabiliyo Sevdiği İçin Niye Almasın :hmmm

Dikkatini Cekerim Bakk .. Olumden Bahsediyorsun .. Senin Gibi Bir Insan Icinn .. Geri Donusu Olmayan Bir Yol .! Deqer Mi .?
 
man20

man20

Üye
Bu konu gözümden nasıl kaçtı bilmiyorum. şimdi gördüm.
şöyle sölemek istiyorum. Bi eğlenilecek kız vardır bide evlenilecek kız vardır. sizin bahsettiğiniz o kızlar eğlenilecek kızlardır. Eğer çok trip atan bi kızsa bi kere o kızla hiç çıkmayacaksın. çünkü gerçektende çekilmez. kızlar trip atmaz mı? -atar ama bi sınırı vardır, işi cıvıtmayacak.
Kızlar çok şey istemez aslında; saygı, sevgi ve dürüst bi erkek olsun ister. ama malesef öle bir erkeğin sayısı azdır. işte biz o az olandan bulmaya çalışıyoruz.
Şu anlık aklıma gelenler bunlar. sora yazarım yine :)

- - - Eklendi - - -

aynen kız naz yapıcak erkek bi süre alttan alcak sonra masaya yumrugunu vurcak kız kollarına atlıycak böle işte:) benım felsefemm hahay değişik oldugumu sölemıştım
ıyyyy tatlım sana ne diyeceğimi bilmiyorum :) ilerde de masaya vurmak onu tatmin etmez söyliyim :)

- - - Eklendi - - -

Neden kızları anlayamıyorsun ki ? İstedikleri sevgi, dürüstlük, ondan başkasına bakma ve hediye :) Ben bunları yaptım 3 yıllık bir ilişkim var çok mutluyuz ama uzağız :(
tatlım tabi biraz uzak olacaksınız. her şeyin bi zamanı var :oke:

- - - Eklendi - - -

bigun sende anliycaksin onlar yatak ve mutfak disinda biseye yaramiyolar
(itiraz etmeyin sadece anliycaniz gunu bekleyin)
Allah, o insanın kişiliğine göre bi insan çıkarırmış karşısına. başkada bişey demiyorum sana.
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41, MrTech, FatoŞ ve 1 kişi daha
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt