Kızları hiç anlamıyorum aga

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
codblackops2

codblackops2

Üye
Edebiyata gerek yok aga kızları kimse gerçek anlamda çözebilmiş değil.Sadece onun tersine gitme ve iyi geçinmeye çalış.Eğer anlamaya çalışırsan kendini mahvedersin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41 ve serinaga


Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
arada tersine git bağır çağır aşağıla :ehe

- - - Eklendi - - -

hakediyorlar bazen
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41
KayraBey

KayraBey

Üye
Allah Hz.Havva annemizi Hz.Adem babamızın eğri kaburga kemiğinden yaratmıştır.Efendimiz bir hadisinde:

"Fazla düzeltmeye çalışmayın kırılır" buyuruyor.Kısacası onlarla %100 harika da olmuyor.Onlarsız da olmuyor.Evliyim 2 çocuğum var.Benimde ufak tefek kavgalarım oluyor.Bazen neden evlendim ki başıma dert aldım diyorum ama sonra o 2 küçük adamı görünce işler değişiyor ve iyi ki evlenmişim diyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41, serinaga, pelın_ ve 2 diğerleri
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
Bence Hayat Omrunuzu Sadece Bir Kisiye Baqlamak Deqildirr ..

Mesela Ben 2 Ay Oncesine Kadarda Boyle Dusunmuyordumm ..

Bakinnn ;

Mesela Diyelim Ben 65 Yasinda Oleceqimm .. ( Allah'Tan Baska Kimse Bilmez Ama Benimkisi Sadece Ornek )

65 Yasinda Oleceqimi Bilmiyorum .. Ama Sevdiqim Bir Insan Var ..

Butun Gun Onu Dusunuyorum .

Acaba Nerde, Ne Yapiyor, Kiminle Beraber, Beni Aldatiyor Mu, Beni Seviyor Mu, Seviyorsa Ne Kadar ..

Bunlar Temel Sorular .. Birde Sizin Fikirleriniz .. Butun Gununuzu, Gecenizi Sadece Bir Insana Mi Baqlayacaksinizz .?

Sizce Deqer Mi .?

Hayata 2 Defa 3 Defa Gelmiyoruzki Olup Tekrar Dirildikten Sonra Birdaha Yapmayalimm ..

Belki Ben Yarin Olup Gittim .. Sevdiqim Kiza Ne Olacakk .?

Ha Ben Hic Sevmeyinde Demiyorumm .. Sadece Baqlanmayin ..

Can Yucel'In Dediqi Gibii ..

- Baqlanmayin Birine 'Uqrunda Olecek Kadar' ..

Sonunda Oda Insan Sizde Bir Insansiniz ..

Aradaki Tek Fark Hicbir Farkin Olmamasidir .!

Uzatmadan Kisacasi, Hayatimizi Bir Baskasina Verecek Kadar Vaktimiz Yok ..

Kendimize, Dinimize, Ailemize Iyi Bir Birey Olursak .. Allah Kismetin En Iyisini Nasip Edecektir Zaten ..




Ağzından bal damlıyor :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazlum Somer
spy ghost

spy ghost

Üye
dün gece şu konuyu okurken bir kızla da kavga ediyordum :d: bu sefer olay bendendi tabi ben tersledim sonuç : halen konuşmuyoruz :ehe umrumda değil ama önemsersem olan bana oluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41 ve Mazlum Somer
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
bende artık yoruldum, yordular aşık olmak isterim suan ama çok önyargılı ve aptallar(hepsi icin dğl) ne olur ceza vermeyin veya mesajı silmeyin duygulandım ve bunu söylemek istiyorum bir cogu bilmem ne taraflarını altından sanıyor ulasıla bilmez olduğunu sanan aptallar sonunda kendilerı kaybedyorlar birde kendinden büyük erkek tutkusu tam zırvalık adam deli oluyor göbeklerine kalçalarına bakmadan trip atmaları boyanıp kendini bisi sanmalar beni çiledn çıkarıyor
daha 15 yaşındasın ne diye yoruldum moruldum diyon :kop:
 
foreverthe

foreverthe

Üye
Neden kızları anlayamıyorsun ki ? İstedikleri sevgi, dürüstlük, ondan başkasına bakma ve hediye :) Ben bunları yaptım 3 yıllık bir ilişkim var çok mutluyuz ama uzağız :(
 
  • Beğen
Tepkiler: man20 ve coldman41
0yLesineBiri

0yLesineBiri

Üye
kızları anlamak ; onları anlayamayacağını anlamaktır
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41
Enes

Enes

Üye

bayanları anlama klavuzu ön söz :kop2:



bu da klavuz :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41, serinaga ve Dede
canturgay

canturgay

Üye
Yalnız değilsin senin gibi milyarlarca var:)anlamaya çalışma kardeşim akışına bırak ,bi süre sonra devreleri zorlayabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41
lgkg300

lgkg300

Üye
Kızları bence de anlamaya çalışmayın sadece iyi geçinmeye bakın baska işiniz mi yok anlamaya çözmeye çalışıyorsunuz :-)

Bayanlara dürüst davrandığınız zaman zaten kendiliğinden çözülüyorlar.

Şunu bilmekte fayda var bayanlar her zaman şüphecidirler o yüzden bir şeyi yapmadan önce birkaç kez düşünün
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Allah Hz.Havva annemizi Hz.Adem babamızın eğri kaburga kemiğinden yaratmıştır.Efendimiz bir hadisinde:

"Fazla düzeltmeye çalışmayın kırılır" buyuruyor.Kısacası onlarla %100 harika da olmuyor.Onlarsız da olmuyor.Evliyim 2 çocuğum var.Benimde ufak tefek kavgalarım oluyor.Bazen neden evlendim ki başıma dert aldım diyorum ama sonra o 2 küçük adamı görünce işler değişiyor ve iyi ki evlenmişim diyorum.
Harikasın...
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
MrTech

MrTech

Üye
Allah Hz.Havva annemizi Hz.Adem babamızın eğri kaburga kemiğinden yaratmıştır.Efendimiz bir hadisinde:

"Fazla düzeltmeye çalışmayın kırılır" buyuruyor.Kısacası onlarla %100 harika da olmuyor.Onlarsız da olmuyor.Evliyim 2 çocuğum var.Benimde ufak tefek kavgalarım oluyor.Bazen neden evlendim ki başıma dert aldım diyorum ama sonra o 2 küçük adamı görünce işler değişiyor ve iyi ki evlenmişim diyorum.

Abi Kendine Has Söylemişsin.Bitanesin :tebessüm:
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
kızlarda erkekleri anlamıyordur eminim :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41
DDorlion

DDorlion

Üye
Yalnız Değilsin Kardeşim Bende Anlamıyorum Takma Kafaya :D
 
  • Beğen
Tepkiler: coldman41
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt