Niizuma.Eiji
Üye
aynı sorunlar kardeşim
- - - Eklendi - - -
genel birşeymis gibi görmüyorum bende nokia kullanıyorum ama nokianin satış sonrası hizmeti kötü gercekten
- - - Eklendi - - -
kusura bakma hiçbirşey anlamadım sen başka örnekler vermişsin ben kendime uygun telefonu alabilecek bilgi ve tecrübeye sahibim yaş 33 40 dan fazla telefonunu kullandım nokianin ben servisten memnun değilim diyorum o zaman Bir sonraki sefer size danışırım
O cümlenin tamamını sana söylememiştim yazan kimseye söylememiştim, gelecekte gelecek Nokia bizi adam yerine koymayıp telefon üretmedi diyecekler için şimdiden söylemiştim yanlış anlaşılmış.Ayrıca bir Samsung servisi gör ondan sonra Nokia kıymete bine emin ol

Benimde yaş 17 40'tan fazla telefon kullanmışımdır ama olay telefon kullanmakla alakalı değil pek.


Ne kadar normal.
