Silinen Üye 737108
Kapalı Hesap
eyw
verdim şukunu![]()

eyw
verdim şukunu![]()

Symbian'daki küçük donmalar çok yaşanıyor bunu herkes bilir ayrıca oyun hadi oyunu geçtim tarayıcı açarken 1-2 saniye bekletiyor.O kötülediğimiz Android daha seri davranıyor aynı işlemcili telefonlarda...
hangi android telefon arm11 chip seti kullanıp ve aynı işlemci saat hızında çalışıp symbiandan daha verimli çalışıyor ? bi yazabilirmisin buraya merak ettim...
hangi android telefon arm11 chip seti kullanıp ve aynı işlemci saat hızında çalışıp symbiandan daha verimli çalışıyor ? bi yazabilirmisin buraya merak ettim...
ARM11 değil ama ARMv6 kullanan 600 MHz'lik T20 bizi eziyor.![]()
iyide benim bildigim armv6 , arm11 den daha guclu bir islemci! Dengesiz bir kiyaslama olmuyormu boyle?
nokia dışında arm11 kullanan yok ki
bir konuyu daha kaybettik.

Allah Razı olsun senden abim sürekli konular böyle oluyor yani teşekkürler.konu ile alakasız,gereksiz,tartışma mesaj ve alıntıları denetime alındı lütfen forum kuralları çerçevesinden konuları dagıtmadan devam edelim.


Harmattan ve MeeGo ile çok daha iyi olabilirdi
Allah Razı olsun senden abim sürekli konular böyle oluyor yani teşekkürler.
Konuya değinecek olursam Wp8 in iyi işler çıkaracağını düşünüyorum ama Elop bence Nokia için çok yanlış bir seçim..Wp8 her ne kadar Nokia için iyi olacağını düşünsem de Nokia çok daha iyi olabilirdi bence Elop'suz![]()
Harmattan ve MeeGo ile çok daha iyi olabilirdi
daha erken ne zaman başlayabilirlerdi ki Maeomo çıktı sonra çok yakın bi sürede meego'nun geliştirileceği duyuruldu tamamen elop'un şerefsizliği bi de kuzey amerikalılarla finlerin biraz uyuşmazlığı
Katılıyorum ama MeeGo'yu geliştirmeye daha erken başlansaydı.Biraz geç kalındı MeeGo konusunda bence.
Wp Sucks , Linux rocks
daha erken ne zaman başlayabilirlerdi ki Maeomo çıktı sonra çok yakın bi sürede meego'nun geliştirileceği duyuruldu tamamen elop'un şerefsizliği bi de kuzey amerikalılarla finlerin biraz uyuşmazlığı
Lİnux harika , Wp berbat gibi anlayabilirsin
Bu ne?
hımmmm
Ya Nokia açısından geç olup olmamasını demiyorum.Mobil platforma girişi diğer sistemlere bakıldığında biraz geçti.En azından bir Wp zamanında MeeGo'lu telefonlar çıksaydı Nokia yoluna MeeGo ile devam edebilirdi bence.
