Nokia CEO'su Elop Kaygılı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
aynı sorunlar kardeşim

- - - Eklendi - - -


genel birşeymis gibi görmüyorum bende nokia kullanıyorum ama nokianin satış sonrası hizmeti kötü gercekten

- - - Eklendi - - -


kusura bakma hiçbirşey anlamadım sen başka örnekler vermişsin ben kendime uygun telefonu alabilecek bilgi ve tecrübeye sahibim yaş 33 40 dan fazla telefonunu kullandım nokianin ben servisten memnun değilim diyorum o zaman Bir sonraki sefer size danışırım

O cümlenin tamamını sana söylememiştim yazan kimseye söylememiştim, gelecekte gelecek Nokia bizi adam yerine koymayıp telefon üretmedi diyecekler için şimdiden söylemiştim yanlış anlaşılmış.Ayrıca bir Samsung servisi gör ondan sonra Nokia kıymete bine emin ol :ehe

Benimde yaş 17 40'tan fazla telefon kullanmışımdır ama olay telefon kullanmakla alakalı değil pek.
 


Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
Elop başkan oleeyy :ehe

Her şeyi Elop'a bağlayanlara ve Symbian'la devam etsin diyenlere anlam veremiyorum.Görende Symbian mükemmel gidiyordu Elop geldi Wp'ye geçti Nokia batma aşamasına geldi zanneder.MeeGo ya da Wp tercihinde biraz geç kaldı ya Wp'ye ilk çıktığında geçecekti ya da MeeGo'yu 1-2 yıl önce geliştirecekti ama Symbian zaten Apple - Android ile ölmüştü :dry:

bende symbian düşmanlığına anlam veremiyorum. evet symbian şu anda bana göre mükemmel. neden mi? fan değilim. işimi görüyor. gayet stabil ve hızlı. tek eksiği oyun ve uygulama azlığı. o da nokia nın suçu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 737108
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Adam iddialı beyler,dağılın.:zuhaha:
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye


bende symbian düşmanlığına anlam veremiyorum. evet symbian şu anda bana göre mükemmel. neden mi? fan değilim. işimi görüyor. gayet stabil ve hızlı. tek eksiği oyun ve uygulama azlığı. o da nokia nın suçu.

Gayet stabil ve hızlı olan şey benim 701'imde kullandığım Belle'mi oluyor...İçinde 10 oyun olan klasöre girince kasmalar yapan.Tek eksiği marketi ve tarayıcısı evet ama bir işletim sistemini işletim sistemi yapan ve geliştirmesi zor olan şeyler zaten bunlar.İşletim sisteminin görüntüsünü halledersin stabilliğini de halledersin ama tarayıcı ve marketi o kadar basit değil.Nokia Wp'ye geçmeyip Symbian ile devam etseydi Wp yine daha hızlı gelişip daha başarılı olacaktı.Zaten Symbian'a harcayacak parası yoktu.Bari MeeGo diyinde bir nebze haklı olun.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap


Gayet stabil ve hızlı olan şey benim 701'imde kullandığım Belle'mi oluyor...İçinde 10 oyun olan klasöre girince kasmalar yapan.Tek eksiği marketi ve tarayıcısı evet ama bir işletim sistemini işletim sistemi yapan ve geliştirmesi zor olan şeyler zaten bunlar.İşletim sisteminin görüntüsünü halledersin stabilliğini de halledersin ama tarayıcı ve marketi o kadar basit değil.Nokia Wp'ye geçmeyip Symbian ile devam etseydi Wp yine daha hızlı gelişip daha başarılı olacaktı.Zaten Symbian'a harcayacak parası yoktu.Bari MeeGo diyinde bir nebze haklı olun.
Senin gibi 2 ya da 3 kişi savunuyor koca forumda şu WP'u hayatında kaç kere kullandın da bu kadar abartıyorsun. Senin 701 hatalıymış arkadaş o bizi bağlamaz benim 603'ümde öyle bir sorun yok daha doğrusu ben bu forumda senin karşılaştığın sorunu yaşayan görmedim herkes memnun symbianlı telefonundan hele FP1 ile ikinci nesil telefonlar uçuyor. Senin başına gelen talihsizlikle Symbianı toptan kötüleyemezsin tıpkı N73 ya da 5800 kullanıp burda symbian beş para etmez diyenler gibi ;) Symbian'ın görselliği yeter. Resmen WP'un avukatı gibisin gören de yıllardır kullanıyorsun zanneder. Nokia 16 yıldır en büyük düşüşünde bilmem farkında mısın ve en azından Symbian ile devam ederken böyle değildi durumu 680 mhz işlemcili N8'le piyasada adamlar şok etkisi yarattılar. Symbian ölmek üzereyken bile 808 olay yarattı. WP8 güncellemesi bile alamayacak o Lumia serisinin savunulacak hiçbir yanı yoktur. Ben Nokia'yı çok sevdiğim için Elop'a düşmanım Nokia'yı seven Elop'u sevmez bu kadar basit ;)

- - - Eklendi - - -

Ben bu elop geldiğinden beri nefret ediyordum yaptıkları da belli zaten kanada kargası
Aynen. Ben başta bu kadar batıracağını hiç tahmin etmiyordum 2 aydır anasını ağlatıyor firmanın gerçekten yazık.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Senin gibi 2 ya da 3 kişi savunuyor koca forumda şu WP'u hayatında kaç kere kullandın da bu kadar abartıyorsun. Senin 701 hatalıymış arkadaş o bizi bağlamaz benim 603'ümde öyle bir sorun yok daha doğrusu ben bu forumda senin karşılaştığın sorunu yaşayan görmedim herkes memnun symbianlı telefonundan hele FP1 ile ikinci nesil telefonlar uçuyor. Senin başına gelen talihsizlikle Symbianı toptan kötüleyemezsin tıpkı N73 ya da 5800 kullanıp burda symbian beş para etmez diyenler gibi ;) Symbian'ın görselliği yeter. Resmen WP'un avukatı gibisin gören de yıllardır kullanıyorsun zanneder. Nokia 16 yıldır en büyük düşüşünde bilmem farkında mısın ve en azından Symbian ile devam ederken böyle değildi durumu 680 mhz işlemcili N8'le piyasada adamlar şok etkisi yarattılar. Symbian ölmek üzereyken bile 808 olay yarattı. WP8 güncellemesi bile alamayacak o Lumia serisinin savunulacak hiçbir yanı yoktur. Ben Nokia'yı çok sevdiğim için Elop'a düşmanım Nokia'yı seven Elop'u sevmez bu kadar basit ;)

- - - Eklendi - - -


Aynen. Ben başta bu kadar batıracağını hiç tahmin etmiyordum 2 aydır anasını ağlatıyor firmanın gerçekten yazık.

Yanlış düşünüyorsun bence.Sence de ben yanlış düşünüyorum değil mi?:DNe kadar normal.:ehe
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
Senin gibi 2 ya da 3 kişi savunuyor koca forumda şu WP'u hayatında kaç kere kullandın da bu kadar abartıyorsun. Senin 701 hatalıymış arkadaş o bizi bağlamaz benim 603'ümde öyle bir sorun yok daha doğrusu ben bu forumda senin karşılaştığın sorunu yaşayan görmedim herkes memnun symbianlı telefonundan hele FP1 ile ikinci nesil telefonlar uçuyor. Senin başına gelen talihsizlikle Symbianı toptan kötüleyemezsin tıpkı N73 ya da 5800 kullanıp burda symbian beş para etmez diyenler gibi ;) Symbian'ın görselliği yeter. Resmen WP'un avukatı gibisin gören de yıllardır kullanıyorsun zanneder. Nokia 16 yıldır en büyük düşüşünde bilmem farkında mısın ve en azından Symbian ile devam ederken böyle değildi durumu 680 mhz işlemcili N8'le piyasada adamlar şok etkisi yarattılar. Symbian ölmek üzereyken bile 808 olay yarattı. WP8 güncellemesi bile alamayacak o Lumia serisinin savunulacak hiçbir yanı yoktur. Ben Nokia'yı çok sevdiğim için Elop'a düşmanım Nokia'yı seven Elop'u sevmez bu kadar basit ;)

- - - Eklendi - - -


Aynen. Ben başta bu kadar batıracağını hiç tahmin etmiyordum 2 aydır anasını ağlatıyor firmanın gerçekten yazık.


Symbian kullanan herkes beğeniyor mu ? görselliği yeter mi ? 808 kamera dışında olay yarattı mı ? Hehe evet benim 701'im sınıfımdaki arkadaşımın 701'i C7'si 603'ü, halamın 700'ü eniştemin 603'ü hepsi hatalı değil mi...Benim karşılaştığım sorunları yaşamayan -fan olmayan- biri var mıdır acep...Evet Wp'yi kullandım ve Symbian'dan çok ama çok daha başarılı.Nokia Symbian^3 ile hiçte başarılı olamadı.Symbian'ın eski sürümleriyle başarılıydı ki bundaki sebep Apple-Android gibi rakiplerinin olmamasıydı.N8'in çok satmasının sebebi kamera konusunda rakibi olmamasıydı ki zaten kamerasına laf etmedim.808'in satış rakamlarına bakarak şok etkisi yaratıp yaratmayacağını anlayacağız merak etme.603 Fp1'i aldığında işlemci hızı arttı mı ki Lumia'lara laf atıyorsun...Lumia'lar yapılabilecek en iyi şekilde güncelleme alacaklar.Normal bir firma olsaydı Wp8 alamıyor der kapatırdı konuyu...Ayrıca Wp'nin başarısı ile Lumia'ların güncelleme almamasının alakası ne sadece konuyu saptırmak! Symbian'ın Wp'yi geçtiği 1 dal söyle bana Allah aşkına.

Bende Microsoft'u çok sevdiğim ve başarılarını gördüğüm için Elop'u seviyorum.Microsoft Nokia'dan büyük bir şirket ve daha büyük işler başarmış yani yaptıkları daha doğru.Elop'tan önce Nokia iyi durumdaydı diyorsun ya birde...Apple ile Nokia düşüşe başladı ama bunu görmek istemediniz çünkü o işletim sisteminin başarısızlığını yenilikçi olmadığını görmek istemiyorsunuz.Bende Symbian kullanırken savunacak şeyler arardım ama başka işletim sistemleri kullanınca gerçeği görüyor insan.Telefonun sorunlarını görmek istemiyor.Sadece Wp8 W8 entegrasyonu bile Symbian'ı geride bırakmasını sağlar.Gözünüzü açın biraz !

Android'i görüp, IOS'u görüp, Wp'yi görüp'te Symbian'a Blackberry'ye iyi mükemmel diyen insanları anlayamıyorum bu nasıl gözükapalılıktır.
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap


Gayet stabil ve hızlı olan şey benim 701'imde kullandığım Belle'mi oluyor...İçinde 10 oyun olan klasöre girince kasmalar yapan.Tek eksiği marketi ve tarayıcısı evet ama bir işletim sistemini işletim sistemi yapan ve geliştirmesi zor olan şeyler zaten bunlar.İşletim sisteminin görüntüsünü halledersin stabilliğini de halledersin ama tarayıcı ve marketi o kadar basit değil.Nokia Wp'ye geçmeyip Symbian ile devam etseydi Wp yine daha hızlı gelişip daha başarılı olacaktı.Zaten Symbian'a harcayacak parası yoktu.Bari MeeGo diyinde bir nebze haklı olun.

arkadaşım ben elimdeki cihazda kasma masma yaşamıyorum anlatabildim mi? içinde bir sürü uygulama ve oyun olan klasörlerde bahsettiğin sorunu yaşamadım. jin hao tema efektlerini bile açtığımda rahatsız edici bir kasma olmuyor. bence senin cihazda bir sıkıntı vardır. bazen kasılmalar mı oluyor? emin ol, i7 işlemcili 8 gb ramli pcler de bile bazen geç açılma ve kasma oluyor. kusursuz bir cihaz yoktur. market kötü diye sistem kötü olmaz. o üretici firmanın eksikliğidir. tarayıcıya gelince; evet berbat ama en azından mobil sitelerde sıkıntı çekmiyorum. meego demiyorum ve kendimce haklıyım. ben symbianı övmüyorum ama sen kötülüyorsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0
Elektr0

Elektr0

Üye


arkadaşım ben elimdeki cihazda kasma masma yaşamıyorum anlatabildim mi? içinde bir sürü uygulama ve oyun olan klasörlerde bahsettiğin sorunu yaşamadım. jin hao tema efektlerini bile açtığımda rahatsız edici bir kasma olmuyor. bence senin cihazda bir sıkıntı vardır. bazen kasılmalar mı oluyor? emin ol, i7 işlemcili 8 gb ramli pcler de bile bazen geç açılma ve kasma oluyor. kusursuz bir cihaz yoktur. market kötü diye sistem kötü olmaz. o üretici firmanın eksikliğidir. tarayıcıya gelince; evet berbat ama en azından mobil sitelerde sıkıntı çekmiyorum. meego demiyorum ve kendimce haklıyım. ben symbianı övmüyorum ama sen kötülüyorsun.

agır flash yüklü sitelerde PC donuyor görev yöneticisinden girip uygulamayı kapatmazsam düzelmiyor ... ( bende dedim bir ara Beni Allah yarattı ama gözüm %100 görmüyor ( bu benim yaratılma kusurum degil - benim suçum yada doganın kanunu... ) diye ama lafı başka yere çektiler demek istedigimde buydu illaki kusursuz bir şey istiyorlar ... kusursuz ve mühteşem bir şekilde yaratılan insan bile hatalar yapabilir... benim PC nin RAM 'i oyunlarda %80 dolu oluyordu eskiden ama şimdi %70 bazende bu durum tam tersi oluyor hatta geçen gün oyun açıkken RAM %30 dolu gösteriyordu sanki hiç bir şey açık degilmiş gibi...
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye


arkadaşım ben elimdeki cihazda kasma masma yaşamıyorum anlatabildim mi? içinde bir sürü uygulama ve oyun olan klasörlerde bahsettiğin sorunu yaşamadım. jin hao tema efektlerini bile açtığımda rahatsız edici bir kasma olmuyor. bence senin cihazda bir sıkıntı vardır. bazen kasılmalar mı oluyor? emin ol, i7 işlemcili 8 gb ramli pcler de bile bazen geç açılma ve kasma oluyor. kusursuz bir cihaz yoktur. market kötü diye sistem kötü olmaz. o üretici firmanın eksikliğidir. tarayıcıya gelince; evet berbat ama en azından mobil sitelerde sıkıntı çekmiyorum. meego demiyorum ve kendimce haklıyım. ben symbianı övmüyorum ama sen kötülüyorsun.

Benim bahsettiğim kasılmalar o küçük ama sinir bozucu kasılmalar.Nasıl kasılma yaşamıyorsun Allah aşkına.Kasılma yaşandığı başka telefonlar kullanmadıkça anlaşılmıyor.O stabilliğine her türlü sözü söylediğimiz Android cihazla Symbian'dan daha seri.Market, tarayıcı kötü ise sistemi ne iyi yapar ?Mobil sitelerde başarılı olsun bir zahmet s40'lar bile mobil sitelerde başarılı.Marketi zevkten geliştirmediğini zannedenler var.Nokia can sıkıntısına Symbian ve MeeGo'yu geliştiremedi ve Wp'ye geçti mi zannediyorsunuz.MeeGo'yu 1 yıl önce geliştirse çok iyi yerde olabilirdi, Symbian market ve tarayıcısını 2-3 yıl önce geliştirmeye başlasa Symbian'ı adam edebilirdi ama geç kaldı IOS 5, ICS geldikten sonra Fp1 IOS 6 Android 4.1 Wp8 çıktıktan sonra Fp2 çıksa neye yarar...Zaten Wp'ye geçmemiş olsa MeeGo'yu geliştirecekti Symbian planları sadece alt düzey içindi ki öyle olmalı.

Symbian'daki küçük donmalar çok yaşanıyor bunu herkes bilir ayrıca oyun hadi oyunu geçtim tarayıcı açarken 1-2 saniye bekletiyor.O kötülediğimiz Android daha seri davranıyor aynı işlemcili telefonlarda...

Neyse ne kadar yazarsam yazayım ya da siz ne kadar yazarsanız yazın kimsenin fikri değişmeyecek.Daha fazla uzatmanın gereği yok boş bir tartışma olacak sonuçta.


- - - Eklendi - - -



agır flash yüklü sitelerde PC donuyor görev yöneticisinden girip uygulamayı kapatmazsam düzelmiyor ... ( bende dedim bir ara Beni Allah yarattı ama gözüm %100 görmüyor ( bu benim yaratılma kusurum degil - benim suçum yada doganın kanunu... ) diye ama lafı başka yere çektiler demek istedigimde buydu illaki kusursuz bir şey istiyorlar ... kusursuz ve mühteşem bir şekilde yaratılan insan bile hatalar yapabilir... benim PC nin RAM 'i oyunlarda %80 dolu oluyordu eskiden ama şimdi %70 bazende bu durum tam tersi oluyor hatta geçen gün oyun açıkken RAM %30 dolu gösteriyordu sanki hiç bir şey açık degilmiş gibi...

Hocam Symbian'ın donması Symbian kullanırken az geliyor fakat bir IOS kullandıktan bir Android kullandıktan sonra anlaşılıyor kastığı.Gidip aynı işlemcili Android-IOS cihaz sorunsuzken Symbianlı bütün cihazlarda kasmalar oluyorsa buna şans denmez.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Smile'ını değiştirmişsin,not found yazacaktım.:D
Evet nedense :d şeklinde gösterdi :D

- - - Eklendi - - -



Benim bahsettiğim kasılmalar o küçük ama sinir bozucu kasılmalar.Nasıl kasılma yaşamıyorsun Allah aşkına.Kasılma yaşandığı başka telefonlar kullanmadıkça anlaşılmıyor.O stabilliğine her türlü sözü söylediğimiz Android cihazla Symbian'dan daha seri.Market, tarayıcı kötü ise sistemi ne iyi yapar ?Mobil sitelerde başarılı olsun bir zahmet s40'lar bile mobil sitelerde başarılı.Marketi zevkten geliştirmediğini zannedenler var.Nokia can sıkıntısına Symbian ve MeeGo'yu geliştiremedi ve Wp'ye geçti mi zannediyorsunuz.MeeGo'yu 1 yıl önce geliştirse çok iyi yerde olabilirdi, Symbian market ve tarayıcısını 2-3 yıl önce geliştirmeye başlasa Symbian'ı adam edebilirdi ama geç kaldı IOS 5, ICS geldikten sonra Fp1 IOS 6 Android 4.1 Wp8 çıktıktan sonra Fp2 çıksa neye yarar...Zaten Wp'ye geçmemiş olsa MeeGo'yu geliştirecekti Symbian planları sadece alt düzey içindi ki öyle olmalı.

Symbian'daki küçük donmalar çok yaşanıyor bunu herkes bilir ayrıca oyun hadi oyunu geçtim tarayıcı açarken 1-2 saniye bekletiyor.O kötülediğimiz Android daha seri davranıyor aynı işlemcili telefonlarda...

Neyse ne kadar yazarsam yazayım ya da siz ne kadar yazarsanız yazın kimsenin fikri değişmeyecek.Daha fazla uzatmanın gereği yok boş bir tartışma olacak sonuçta.


- - - Eklendi - - -



Hocam Symbian'ın donması Symbian kullanırken az geliyor fakat bir IOS kullandıktan bir Android kullandıktan sonra anlaşılıyor kastığı.Gidip aynı işlemcili Android-IOS cihaz sorunsuzken Symbianlı bütün cihazlarda kasmalar oluyorsa buna şans denmez.
Katılıyorum boş tartışma olacak. Ama sadece çift çekirdekli Android 4.0.3 sürümlü tablet kullanan Iphone 4 HTC Sensation Galaxy Ace modellerini denemiş biri olarak bunları söylüyorum hepsi bu.
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap


Benim bahsettiğim kasılmalar o küçük ama sinir bozucu kasılmalar.Nasıl kasılma yaşamıyorsun Allah aşkına.Kasılma yaşandığı başka telefonlar kullanmadıkça anlaşılmıyor.O stabilliğine her türlü sözü söylediğimiz Android cihazla Symbian'dan daha seri.Market, tarayıcı kötü ise sistemi ne iyi yapar ?Mobil sitelerde başarılı olsun bir zahmet s40'lar bile mobil sitelerde başarılı.Marketi zevkten geliştirmediğini zannedenler var.Nokia can sıkıntısına Symbian ve MeeGo'yu geliştiremedi ve Wp'ye geçti mi zannediyorsunuz.MeeGo'yu 1 yıl önce geliştirse çok iyi yerde olabilirdi, Symbian market ve tarayıcısını 2-3 yıl önce geliştirmeye başlasa Symbian'ı adam edebilirdi ama geç kaldı IOS 5, ICS geldikten sonra Fp1 IOS 6 Android 4.1 Wp8 çıktıktan sonra Fp2 çıksa neye yarar...Zaten Wp'ye geçmemiş olsa MeeGo'yu geliştirecekti Symbian planları sadece alt düzey içindi ki öyle olmalı.

Symbian'daki küçük donmalar çok yaşanıyor bunu herkes bilir ayrıca oyun hadi oyunu geçtim tarayıcı açarken 1-2 saniye bekletiyor.O kötülediğimiz Android daha seri davranıyor aynı işlemcili telefonlarda...

Neyse ne kadar yazarsam yazayım ya da siz ne kadar yazarsanız yazın kimsenin fikri değişmeyecek.Daha fazla uzatmanın gereği yok boş bir tartışma olacak sonuçta.

tartışma olsun sıkıntı yok. tartışarak öğreniyoruz. kasılma yok arkadaşım. seni memnun etmek için var mı diyeyim? ben symbian mükemmel demiyorum, savunmuyorumda. ama sen resmen savaş açmışsın. başka cihazlar kullandım merak etme. telefoncu dünya kadar tanıdığım var. hepsinden de çıktığı an kullandım, sgs, htc, iphone vs. ama nokia tercih ettim o ayrı mesela. yani cihazları tanıyorum. dikkatini çektiyse ben onlardan hızlı demiyorum. ama senin dediğin gibi de kağnı değil diyorum. ben o cihazlara kötü demem çünkü hepsi kendi dalında başarılı. ama s^3 le başarılı olmadı demişsin, o yanlış. asıl onunla symbian adam oldu. mobil cihazlarda başarılı değil sadece. diğer sitelerde de başarılı. ben konu uzamasın diye açmadım ama gerekliymiş. evet normal sitelerde yavaşladığı doğru ama iş görüyor. film sitelerinde film izliyebiliyor, malum maç kanalını bile izleyebiliyorum çeşitli sitelerde. tarayıcının 1-2 sn. beklemesi sıkıntı verici ama öldürücü değil. ama elop içine etti. sana androidle mutlu günler, şimdilik symbian bana yetiyor.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Bu arada konuya itafen güzel caps'ler hazırladım. İncici değilim bu caps olaylarını severim.



 
  • Beğen
Tepkiler: klongs
Elektr0

Elektr0

Üye

Hocam Symbian'ın donması Symbian kullanırken az geliyor fakat bir IOS kullandıktan bir Android kullandıktan sonra anlaşılıyor kastığı.Gidip aynı işlemcili Android-IOS cihaz sorunsuzken Symbianlı bütün cihazlarda kasmalar oluyorsa buna şans denmez.

benim derdim symbian ı ios u android i kayırmak degil... hepsinde de afedersin ama bir ipnelik var.
sadece bu dünyada kusursuz bir şey bulmak için çok çalışmak yetmez bundan daha fazlası gerekir... synbian donar katılır açılıp kapanır , android tin markette zararlı programı çoktur , İos tekelciligin diger adıdır kişisel görüşüm ... bu sistemleri geliştirenler asla kullanıcıyı 1. planda tutmaz bu işler her zaman para kazanmaktır İos para kazandırmasaydı görürdüm onun stabilitesini... örnektir...
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
Bu arada konuya itafen güzel caps'ler hazırladım. İncici değilim bu caps olaylarını severim.




verdim şukunu :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt