ios'u tecrube etmek istiyorsan fiyat avantajini da goz onune aldiginda 3gs iyi bir secenektir. Ayrica kullanimda da pek sorun yaşamazsin.
Ben aldim turkcell den gayet memnunum ama dediğiniz gibi birkaç oyun değil çoğu oyunu rahatlikla donmadan oynuyorum ..
şu ankilerde sorun yok zaten. Gelecek oyunlar için söylüyoruz
Arkadaşlar sağolun ama oyun oynamadığımı söylemiştim o yüzden bu konu üzerinde çok durmanıza gerek yok.
Arkdasim aradğin özellikler için ideal aslinda ios u da tecrube etmis olursun..
Dostum profil bilgilerinden İphone 3GS kullandığını görüyorum ios 5 e yükseltme yaptın mı ? Yaptıysan performans açısından memnun musun ?
) bi yandan diyorum sonuçta destek kesilmemiş ios6 işletim sistemi yüklenebilecek yakın zamanda, bi yandan diyorum olsun alma sonuçta 3 yıllık bi cihaz. karar vermek çok güç ama taktım kafayı ios' a
Bence alın ios çok stabil ve hızlı bir işletim sistemi.Android gibi çok ram harcamıyor.4 ile hız konusunda 1-2 saniye fark varbende aynı senin gibiyim hocam, o kadar çok kararsızım ki alıp almamak konusunda. ama şu stabilite olayınıda o kadar çok merak ediyorum ki) bi yandan diyorum sonuçta destek kesilmemiş ios6 işletim sistemi yüklenebilecek yakın zamanda, bi yandan diyorum olsun alma sonuçta 3 yıllık bi cihaz. karar vermek çok güç ama taktım kafayı ios' a
![]()
yada şimdi 3gs alıp 1 yıl sonrada ip5 mi alsam, 4 ve 4s lere hiç bulaşmadan. 1 yıl sonra şimdiki 4s fiyatlarına iner zaten.
gpuları aynı zaten ikisinin.Tehlike ";4872566][COLOR="DarkRed' Alıntı:
Bence alın ios çok stabil ve hızlı bir işletim sistemi.Android gibi çok ram harcamıyor.4 ile hız konusunda 1-2 saniye fark vargpuları aynı zaten ikisinin.[/COLOR]
Aynı sgx535Gpu lari 3gs ile 4 ün ayni değil ...
Tabiki karşılarpeki şöyle bir soru sorayım, ben web tasarımcıyım, maillerime sürekli bakmak ve cevaplamak benim için önemli -zaten sürekli internet paketim olacak- mail geldiğinde mesaj gelmiş gibi ses çıkıyor mu, facebook ve twitter hesaplarımda aynı şekilde sürekli açık ve telefona senkrone şekilde olacak. 3gs bu isteklerimi karşılar mı ? almamdaki asıl sebepler bunlar çünkü
ama maillerde ses çıkarmı bilmiyorum 
peki şöyle bir soru sorayım, ben web tasarımcıyım, maillerime sürekli bakmak ve cevaplamak benim için önemli -zaten sürekli internet paketim olacak- mail geldiğinde mesaj gelmiş gibi ses çıkıyor mu, facebook ve twitter hesaplarımda aynı şekilde sürekli açık ve telefona senkrone şekilde olacak. 3gs bu isteklerimi karşılar mı ? almamdaki asıl sebepler bunlar çünkü
