S.c.k.N
Üye
İphone 3GS alınır mı ? Önerileriniz.
Arkadaşlar şuan BB kullanıyorum daha önce symbian - Blackberry OS - Android (kısa bir süre) kullandım. Konuyu açmamdaki amaç işletim sistemleri tartışması değildir.
Turkcell 730TL 'ye kontratsız İphone 3GS satışına başlamıştır.
İphone 3GS eski bir model olduğunun farkındayım işletim sistemi eski olduğunun da farkındayım. Hatta iphone 5 öncesi eski model İphone 3GS 'yi ellerinden çıkarmak amaçlarında olduklarının da farkındayım ona göre yorum yapabilirsiniz
Benim amacım hiç İos işletim sistemi kullanmadığım için yani biraz merak konusu diyelim. Sırf bu meraktan ötürü böyle bir cihaza bu şartlar altında bu ücreti ödemek çok mu saçma olur ? Bunu merak ediyorum.
Doğal olarak İphone 4 - 4S öneren arkadaşlar olabilir fakat fiyatları çok yüksek olduğu için onları düşünmüyorum.
Sadece hiç iphone kullanmamış ve İOS işletim sistemi kullanmak/denemek isteyen biri olsaydınız bunu tercih eder miydiniz ? Yorumlar için şimdiden teşekkürler arkadaşlar.
Turkcell 730TL 'ye kontratsız İphone 3GS satışına başlamıştır.
İphone 3GS eski bir model olduğunun farkındayım işletim sistemi eski olduğunun da farkındayım. Hatta iphone 5 öncesi eski model İphone 3GS 'yi ellerinden çıkarmak amaçlarında olduklarının da farkındayım ona göre yorum yapabilirsiniz

Benim amacım hiç İos işletim sistemi kullanmadığım için yani biraz merak konusu diyelim. Sırf bu meraktan ötürü böyle bir cihaza bu şartlar altında bu ücreti ödemek çok mu saçma olur ? Bunu merak ediyorum.
Doğal olarak İphone 4 - 4S öneren arkadaşlar olabilir fakat fiyatları çok yüksek olduğu için onları düşünmüyorum.
Sadece hiç iphone kullanmamış ve İOS işletim sistemi kullanmak/denemek isteyen biri olsaydınız bunu tercih eder miydiniz ? Yorumlar için şimdiden teşekkürler arkadaşlar.
En basitinden kamera çözünürlüğüne bak 

