İphone 3GS alınır mı ? Önerileriniz.

Sponsorlu Bağlantılar

JoSePhiSM

Üye


karizmas

karizmas

Üye
Ben o parayı hakkıylan verirdim.ancak şunu söylemek gerekir.seni üzecek tek yanı kamerası ve şarj problemi olabilir.
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
    Konu Sahibi
jelantinli kutu 2. el olur mu hiç arkadaşım, sıfır cihaz. şimdi ne dersin peki, yoksa bu sevdadan vazmı geçeyim ?

Valla bu tamamen ihtiyaçla orantılı bir şey. Mesela bu tür cihazlarda şarj çok gitmemekte eğer ki sen benim için şarj çok önemli dersen bu cihazı tavsiye etmem. Bu sadece örnektir çok iyi cihaz yoktur ihtiyaca uygun cihaz vardır. Ben sana 2000TL lik telefon vereyim senin ihtiyaçlarına isteklerine cevap vermiyorsa bunun bir anlamı yok. O yüzden en iyi telefon diye aramak yerine hangisi ihtiyaçlarına cevap verebilecek onu düşünmelisin.
 
_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
33GS kötü cihaz değil ayrıca bu fiyata alacağın androidlerin rami 512yi geçmez bu da androidde çok sorun yaratır gerek oyun gerek uygulama destekleniyor diye sakın aldanma neo v de aynısı oldu 4.0ics aldı yukleyenler pişman oldu root ile 2.3.6ya dondüler Samsung alicaksan s2 ve s3ten baskasını alma destegi kestiler fakat iOS 3gs icin destege devam ediyor 5.1.1 de yeni geldi
 


Üst Alt