Del Rey
Üye
bunların en yenisi ne zaman çıktı? PES 2012 bile daha çıkmadı, FIFA'dan hiç bahsetmiyorum bile.
Ya da nerede 9 MM gibi oyunlar?
- - - Eklendi - - -
Asphalt 7 gelecek mi?
Gelse dahi, ki geleceğini zannetmiyorum, en iyi symbian denilen 808 bir iPhone 4 kadar performans gösterebilecek mi?
- - - Eklendi - - -
daha nice oyun var böyle, yazamayacağım, sen zaten onları biliyorsun.
- - - Eklendi - - -
Ha bir de, neden 1. nesil symbianlar [N8 gibi] Tintin'i açamıyor ?!
Peki, şöyle birşey de var. Android kullanıcısıyım aynı zamanda. Orada yazılan çoğu oyunu bile oynamıyorum düşün artık. Nokia 603, kesinlikle iPhone 3GS'ten daha iyidir. İndirip oynadığınız en fazla 3-5 oyun bulunur. AppStore büyük, ancak 603 de oyun oynamak için yeterli.
N8 gibi ilk nesil Symbian cihazların GPU'su eskidir. GPU hafızası da azdır. Asphalt 6 zamanında da gelmeyecek deniyordu, Asphalt 7 de %90 ihtimalle gelecek ve 603 de destekleyecek. 808 PureView'un GPU'su çok güçlü.
Biz burada telefonları karşılaştırıyoruz, sen bize işe yaramıyor diyorsun. He, oldu. Telefon olarak 603 iPhone 3GS'in 4 katıdır.
Sen böyle söyleme sokakta sana güler adamlar. Demek 3GS, 603'ten iyi ha?
ısınma sorunu falanda yok nokia ile karıştırma jb yapmayınca işe yaramıyormu ? app store dan isteğin oyun ve uygulamayı yüklersin paralı ama jb te 5dk lık iş zaten
say say bitmiyor