İphone 3GS alınır mı ? Önerileriniz.

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
ios'u tecrube etmek istiyorsan fiyat avantajini da goz onune aldiginda 3gs iyi bir secenektir. Ayrica kullanimda da pek sorun yaşamazsin.
 


S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
    Konu Sahibi
ios'u tecrube etmek istiyorsan fiyat avantajini da goz onune aldiginda 3gs iyi bir secenektir. Ayrica kullanimda da pek sorun yaşamazsin.

İphone'lar genelde fiyatları çok yüksek cihazlar 3GS tahminimce 1 yıl kadar daha götürür diye düşünüyorum Turkcell güvencesi (Sıfır cihaz) olması cazip geliyor fiyatıda iphone olmasına göre ucuz eski olmasına göre pahalı yani fiyat olarak orta diyebiliriz.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Ben aldim turkcell den gayet memnunum ama dediğiniz gibi birkaç oyun değil çoğu oyunu rahatlikla donmadan oynuyorum ..

şu ankilerde sorun yok zaten. Gelecek oyunlar için söylüyoruz
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
    Konu Sahibi
MrExpert

MrExpert

Üye
Arkadaşlar sağolun ama oyun oynamadığımı söylemiştim o yüzden bu konu üzerinde çok durmanıza gerek yok.

Arkdasim aradğin özellikler için ideal aslinda ios u da tecrube etmis olursun..
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
    Konu Sahibi
Arkdasim aradğin özellikler için ideal aslinda ios u da tecrube etmis olursun..

Dostum profil bilgilerinden İphone 3GS kullandığını görüyorum ios 5 e yükseltme yaptın mı ? Yaptıysan performans açısından memnun musun ?
 
StunnerDead

StunnerDead

Üye
İnanmayın gençler çoğu uygulamayı açıyor. bizzat ben kullandım. açmıyor diyenler büyük ihtimal kulaktan dolma konuşuyorlar.
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
    Konu Sahibi
Herkese yorumlarından ötürü teşekkür ederim. İOS sevdamdan vazgeçmiş durumdayım önümüzdeki androidlere bakacağız :)
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
zamanını doldurmusbı cıhaz kotu bı cıhaz degıl ancak ılerısını dusunursek gerıde bır cıhaz hız olarak teknolojı olarak ben olsam 3gs almam o paraya android bı cıhaz alırım sony modellerı gayet uygun hemde daha ıyı xperia yada daha sonrasına goz at derım senı yarı yolda bırakmaz 3gs den cok daha ıyıdır emın ol
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Dostum profil bilgilerinden İphone 3GS kullandığını görüyorum ios 5 e yükseltme yaptın mı ? Yaptıysan performans açısından memnun musun ?

5.1.1 sürümu mevcut performans sikintisi yok yani gayet stabil çalişiyor...
 

JoSePhiSM

Üye
bende aynı senin gibiyim hocam, o kadar çok kararsızım ki alıp almamak konusunda. ama şu stabilite olayınıda o kadar çok merak ediyorum ki :)) bi yandan diyorum sonuçta destek kesilmemiş ios6 işletim sistemi yüklenebilecek yakın zamanda, bi yandan diyorum olsun alma sonuçta 3 yıllık bi cihaz. karar vermek çok güç ama taktım kafayı ios' a :)

yada şimdi 3gs alıp 1 yıl sonrada ip5 mi alsam, 4 ve 4s lere hiç bulaşmadan. 1 yıl sonra şimdiki 4s fiyatlarına iner zaten.
 
futbol123

futbol123

Üye
bende aynı senin gibiyim hocam, o kadar çok kararsızım ki alıp almamak konusunda. ama şu stabilite olayınıda o kadar çok merak ediyorum ki :)) bi yandan diyorum sonuçta destek kesilmemiş ios6 işletim sistemi yüklenebilecek yakın zamanda, bi yandan diyorum olsun alma sonuçta 3 yıllık bi cihaz. karar vermek çok güç ama taktım kafayı ios' a :)

yada şimdi 3gs alıp 1 yıl sonrada ip5 mi alsam, 4 ve 4s lere hiç bulaşmadan. 1 yıl sonra şimdiki 4s fiyatlarına iner zaten.
Bence alın ios çok stabil ve hızlı bir işletim sistemi.Android gibi çok ram harcamıyor.4 ile hız konusunda 1-2 saniye fark var :) gpuları aynı zaten ikisinin.
 

Lenneth

Üye
Ben cok kamerasini kullanmam, muzik dinlerim , ara sira oyun oynarim. Bol mesajlasir ve internete girerim diyen biriyseniz hala iyi bir tercih.

iOs6 ile de yavaslama sorunu olmadigi hizlandigi yazilmis ayrica.
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Tehlike ";4872566][COLOR="DarkRed' Alıntı:

Bence alın ios çok stabil ve hızlı bir işletim sistemi.Android gibi çok ram harcamıyor.4 ile hız konusunda 1-2 saniye fark var :) gpuları aynı zaten ikisinin.
[/COLOR]

Gpu lari 3gs ile 4 ün ayni değil ...
 

JoSePhiSM

Üye
peki şöyle bir soru sorayım, ben web tasarımcıyım, maillerime sürekli bakmak ve cevaplamak benim için önemli -zaten sürekli internet paketim olacak- mail geldiğinde mesaj gelmiş gibi ses çıkıyor mu, facebook ve twitter hesaplarımda aynı şekilde sürekli açık ve telefona senkrone şekilde olacak. 3gs bu isteklerimi karşılar mı ? almamdaki asıl sebepler bunlar çünkü
 
futbol123

futbol123

Üye
peki şöyle bir soru sorayım, ben web tasarımcıyım, maillerime sürekli bakmak ve cevaplamak benim için önemli -zaten sürekli internet paketim olacak- mail geldiğinde mesaj gelmiş gibi ses çıkıyor mu, facebook ve twitter hesaplarımda aynı şekilde sürekli açık ve telefona senkrone şekilde olacak. 3gs bu isteklerimi karşılar mı ? almamdaki asıl sebepler bunlar çünkü
Tabiki karşılar :) ama maillerde ses çıkarmı bilmiyorum :)
 

JoSePhiSM

Üye
facebook senkronizasyonu ios6 ile gelecek diyorlar, şuan rehberi facebook ile eşleştiremiyor muyum yani ?
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
    Konu Sahibi
peki şöyle bir soru sorayım, ben web tasarımcıyım, maillerime sürekli bakmak ve cevaplamak benim için önemli -zaten sürekli internet paketim olacak- mail geldiğinde mesaj gelmiş gibi ses çıkıyor mu, facebook ve twitter hesaplarımda aynı şekilde sürekli açık ve telefona senkrone şekilde olacak. 3gs bu isteklerimi karşılar mı ? almamdaki asıl sebepler bunlar çünkü

Senin bu isteklerin karşısında benim gözümde direk Blackberry canlandı. Senin işini en iyi Blackberry görür. Facebook twitter ve hatta maillerin direk telefonuna anlık olarak gelir ve mesaj gelir gibi sinyal vererek ekranda uyarıyla gösterir.
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Sırf ekranı yüzünden bile alınmaz o telefon.
 


Üst Alt