Microsofttan geliştiricilere bir sürpriz daha

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Microsofttan geliştiricilere bir sürpriz daha


Geçtiğimiz günlerde Google‘ın, Android Market‘teki uygulamaların kazançlarını üreticilerle ve operatörlerlepaylaştığı ortaya çıkmıştı.Microsoft‘un da Windows 8 üzerinde aynı stratejiyi izleyeceği ortaya çıktı. Microsoft’un Windows 8 için uygulama geliştirenlere, Apple App Store ve Google Android Market’te kazandıklarından %70 daha fazla kazanç vadedeceği de diğer bir duyum.Bu planlar hem üreticileri hem de uygulama geliştiricileri yakından ilgilendiriyor ve Windows Mağazasının gelişimi açısından çok önemli. Microsoft şu anda geliştirici etkinliklerine ve desteklerine milyonlarca dolar harcamaya başladı. Yıl sonunda açılması planlanan Windows Mağazası, daha önce açıklanan ülkeler ile birlikte Türkiye’de de erişime açılacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve zorbaa


zorbaa

Üye
guzel bir haber en azindan uygulama zenginligi olacagi kesin :)
 
theposies

theposies

Üye
para isteyen uygulama yapsın :)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
kolları sıvayalım beyler. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr ve Cihanî Sultan
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
Microsoft'un geliştiricilere çok para yedireceğini söylemiştim.Microsoft'un WM'dekinin aksine Wp'ye verdiği önemi görebiliyoruz.Kendiside bir yazılım şirketi olduğundan yazılımcıları nasıl kendine çekeceğini biliyor gerek Windows ile WP8'in aynı dilden yazılması gerek maddi destekler.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Microsoft'un geliştiricilere çok para yedireceğini söylemiştim.Microsoft'un WM'dekinin aksine Wp'ye verdiği önemi görebiliyoruz.Kendiside bir yazılım şirketi olduğundan yazılımcıları nasıl kendine çekeceğini biliyor gerek Windows ile WP8'in aynı dilden yazılması gerek maddi destekler.

E tabi Microsoft,boru değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
doctorrr

doctorrr

Üye
bana bi sakal atsınlar yeter :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan, OttomaN TigeR ve Niizuma.Eiji
efeler12

efeler12

Üye
:) Süper bir sonraki telefonum kesinlikle windows phone olucak :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Buraxlive

Buraxlive

Üye
almamis olsaydim neo yerine lumialardan birini almak isterdim
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve doctorrr
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
:kıskıs:

Oldu mu :D


- - - Eklendi - - -

Mutlu oldum :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt