C6-01 Belle. BaTuu FW Hackli. v2.0 25.04.2012

Sponsorlu Bağlantılar

asrabi

asrabi

Üye
Kardeş v3 sürümü gelicek mi ? Gelicekse kaç güne gelir
 


Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş v3 sürümü gelicek mi ? Gelicekse kaç güne gelir

Gelicek. Ama öyle hemen çıkarmayı düşünmüyorum şimdi. v2 ile v3 arasında ciddi farklar olmalı bence. Ekledim ufak tefek şeyler ama. bir kaç iyi birşey eklersem çıkarıcam.

---------- Eklendi @ 00:30:09 ---------- Yazıldı @ 00:29:53 ----------

En az 1 hafta beklersiniz gibi geliyor.
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
bu cfwnin sonu yok birader ekle cikar flashla telefon zivanadan cikiyor
en iyisi her zaman orjinal.
 
  • Beğen
Tepkiler: Makale_Helvetia
asrabi

asrabi

Üye
Gelicek. Ama öyle hemen çıkarmayı düşünmüyorum şimdi. v2 ile v3 arasında ciddi farklar olmalı bence. Ekledim ufak tefek şeyler ama. bir kaç iyi birşey eklersem çıkarıcam.

---------- Eklendi @ 00:30:09 ---------- Yazıldı @ 00:29:53 ----------

En az 1 hafta beklersiniz gibi geliyor.


Tamam kardeşim
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
bu cfwnin sonu yok birader ekle cikar flashla telefon zivanadan cikiyor
en iyisi her zaman orjinal.

Abartı birşey eklemeyince sorun olmuyor. Bende abartı birşey yok mesela :)

Ekleyecek çok şey var ama eklemiorm.
 
cyber

cyber

Üye
ekle gitsin :)
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Yok boşa yer kaplıyor :)
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Çok hoş.Teşekkürler.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi


v3.0 da gelecek özellikler
Dolby Digital Sound Mod.
Fp1 Keyboard.
 
cyber

cyber

Üye
wifi de iyileştirme yapabilir misin belco nun cfw sinde her modeme bağlanıyo ama orj ve seninkinde bağlanmıyo
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
onda kaç çubuk çektiği belli değl özellkle sildm
 
ANIL

ANIL

Admin
wifi çekim gücü arttırma modu kurtuluş hocanın modlarında var onu atabilirsin istersen.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
O simgeleri değiştrmiosa yükleyebilirim
 
ANIL

ANIL

Admin
malesef sis halinde değil orjinal wifi dosyasının değerini değiştiriyorsun
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Hangi mod o bi versenize.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Denerim onıda bi ara.
 
AsaRTy

AsaRTy

Üye
Ben Bunu Kurdum Diyelimki Orjinale Geçme Olayı Basit Oluyormu acaba _
 
ANIL

ANIL

Admin
Orjinal dosyaları indirip flash atman gerek bu kadar.
 


Üst Alt