Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Anaa. Dün format attım kafam dalgınken fw yi yedeklemeyi unuttum O.o
cyber
Üye
formatla cfw ye nolcak ki
Batuhan Apatay
Üye
Konu Sahibi
CFW de C de olunca o da silindi. v2.0 ın üstüne baştan eklemeler yapıcam artık :S
cyber
Üye
yok artık bi hafta daha mı beklicez diyosun yani
Batuhan Apatay
Üye
Konu Sahibi
Yok ya işim olmazsa akşama bile bitiririm. Eklediğim dosyaların yedeği var. Sadece fwnin yok. Neyi nereye gömceğime falan bakarım akşam. Yarın akşama koyarım en kötü gibi duruyor.