C6-01 Belle. BaTuu FW Hackli. v2.0 25.04.2012

Sponsorlu Bağlantılar

kuralsiz9

Üye
şarj bekleme de falan gayet iyi ve güç tasarruf modu kapalı olması daha iyi bence 10 dk nete girdim yüzde 1 gitti :oke:
 


mertc601

Üye
ben yükledim de hiç widget yok nden ki lütfen yardım eder misiniz

---------- Eklendi @ 21:02:31 ---------- Yazıldı @ 21:01:10 ----------

Forumda var kardeşim.



Fw ye gömmen gerek.

nasıl yani açıklar mısın

---------- Eklendi @ 21:04:02 ---------- Yazıldı @ 21:02:31 ----------

ben yükledim de hiç widget yok nden ki lütfen yardım eder misiniz

---------- Eklendi @ 21:02:31 ---------- Yazıldı @ 21:01:10 ----------



nasıl yani açıklar mısın

bu forumda mı
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Camera mod ekledinmi sen buna. :) bidahaki versiyonda onuda bekliyorum yoksa.

---------- Eklendi @ 14:49:58 ---------- Yazıldı @ 14:47:40 ----------

Bide yeni tarayıcı eklı demi suan.

---------- Eklendi @ 14:55:35 ---------- Yazıldı @ 14:49:58 ----------

YükleDim Fw yi ekliymiş.

Kamera mod ne işe yarıyor söylede bi :)

şarj bekleme de falan gayet iyi ve güç tasarruf modu kapalı olması daha iyi bence 10 dk nete girdim yüzde 1 gitti :oke:

Yinede yetmiyor bu şarj bize ya :)
 
Febris

Febris

Üye
kamera mod atınca daha net fotoğraf çekebılıyoruz. Ben bu fw ye ekleyıp kullanıyorum 10 numara. :)
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Bi sonraki fw ye eklerim onuda ;)
 

yucelkaya

Üye
kardeş bu font çok ufak duruyor biraz daha büyültmenin bi yolu varmı bide android font varmı elinde yardımcı olursan sevinirim teşekkürler
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Android fontunu bulursan simgeleri ekleyebilirim
 
Dampierre

Dampierre

Üye
çok başarılı bir cfw olmuş, eline sağlık
 
cyber

cyber

Üye
ben bu fw den orj. geçmek istesem nasıl geçerim

---------- Eklendi @ 19:36:27 ---------- Yazıldı @ 19:30:18 ----------

birde orj fw gibi mi atcaz flası buna
 

yucelkaya

Üye
simgeleri kaldırmak istiyorum ben nasıl kaldırıcaz yeri nerede sölermisin
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
çok başarılı bir cfw olmuş, eline sağlık

Teşekkürler.

[>>ELECKTRA<<];4636588' Alıntı:
ben bu fw den orj. geçmek istesem nasıl geçerim

---------- Eklendi @ 19:36:27 ---------- Yazıldı @ 19:30:18 ----------

birde orj fw gibi mi atcaz flası buna

Aynı şekilde.

simgeleri kaldırmak istiyorum ben nasıl kaldırıcaz yeri nerede sölermisin

Hangi simgeler ? Orjinal simge herşey.
 

yucelkaya

Üye
Power Buttons simgeleri
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Başka fikri olan söylesin bi sonraki sürümde ekleyebilirim.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Benim ZiNOX'tan derlediğim şeffaf wi-fi v.s widgetlarını gömülü yapmayı unutma :)
Mavisi de olur, kırmızısı da farketmez.
Yeter ki aralarında şeffaf wi-fi'miz olsun. Havalı oluyor :D
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Link at inceleyeyim bi.
+ ben hiç beğenmiyorum şeffafları. Ne buluosnuz merak ediorm.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
İçinde resimleri vardır umarım ?

---------- Eklendi @ 12:38:42 ---------- Yazıldı @ 12:35:45 ----------

Sis dosyaları ve görüntüleri lazım koymam için.

---------- Eklendi @ 12:39:03 ---------- Yazıldı @ 12:38:42 ----------

Beğenirsem koyucam ynai.
 


Üst Alt