telepati75
Üye
Kardeş bir de ben hart format attım düzelttim ama şimdide yazılımında gelen çoğu widget ler ve proğramlar kayboldu ne yapmam lazım sence
hey allahım ya keske koysaydın aga :
- - - Eklendi - - -
şimdi bende baktım bnde sorun yok ama kesin yüklediğin bişiden dolayı olmuştur o![]()




