C6-01 Belle. BaTuu FW Hackli. v2.0 25.04.2012

Sponsorlu Bağlantılar

cyber

cyber

Üye
jin hao effects v6 olabilir

---------- Eklendi @ 13:19:51 ---------- Yazıldı @ 13:11:06 ----------

alttaki barda 5 buton olabilir
 


Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
[>>ELECKTRA<<];4646389' Alıntı:
jin hao effects v6 olabilir

---------- Eklendi @ 13:19:51 ---------- Yazıldı @ 13:11:06 ----------

alttaki barda 5 buton olabilir

Extra buttons uygulamasına fw ye gömünce otomatik başlat çalışmıyor. Sonradan kurun onu.

Jin Hao Effect berbat bence.
 

birfidan

Üye
cfwyi kurduktan sonra *#7370* yapıp format attım sonra açılınca widgetler gözükmüyor mesela bildirimler 3g açık kapalı ne yapmam lazım ?
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Atma 7370 formatını. Zaten 0 yazılım. 7370 e gerek yok.
 

freefreefr54_12

Üye
mesajlar okunmuyor fontu değiştirme şansımız var mı?
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
mesajlar okunmuyor fontu değiştirme şansımız var mı?

Fark ettim onu. Koydum program. Onunla değiştirin.

---------- Eklendi @ 22:25:24 ---------- Yazıldı @ 22:25:09 ----------

v3.0 da o sorunda giderildi.
 

freefreefr54_12

Üye
Tamamdır ilk mesaja eklemişsiniz programı.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Orjinalden şaşmıcaksın bu konuda bence.
 
Febris

Febris

Üye
Bence şaş efect konusunda. Belco2 CFW yükledim ben 10 numara efectler var v1.8'de ;)
 
cyber

cyber

Üye
kardrş yeni cfw de aynı font dursun bauhaus. Ama ben şey istiycem gpu cpu fps ile oynar mısın biraz hız istiyorm ben mümkünse
 

kori10

Üye
s,a kardeşim eline bağlık güzel olmuş ama bende güvenlik kodu istiyor acaba biliyormusun veya telefona atıp kırabileceğimiz program varmı
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Bence şaş efect konusunda. Belco2 CFW yükledim ben 10 numara efectler var v1.8'de ;)

Sonradan programla efect yükleyebilir kullanıcılar. Ben sevmiyorum öyle efectleri.

[>>ELECKTRA<<];4651426' Alıntı:
kardrş yeni cfw de aynı font dursun bauhaus. Ama ben şey istiycem gpu cpu fps ile oynar mısın biraz hız istiyorm ben mümkünse

Denerim. Şarj konusuda önemli.

s,a kardeşim eline bağlık güzel olmuş ama bende güvenlik kodu istiyor acaba biliyormusun veya telefona atıp kırabileceğimiz program varmı


As. O işleri bilmem. Benlik birşey değil.
 
asrabi

asrabi

Üye
kardeşim senin cfw ni kullanıyorum müzik çalarda sorun var 2 gündür. yeni müzik atıyorum tele müzik çalardan kütüphaneyi güncelleyince diskte yer yok diyor . Mecburen ttpod prgrmnı yüklemek zorunda kaldım bu sorun ile ilgili bir fikrin varmı . Bu arada tebrik ederim cfwni çok beğendim v3 sürümünü bekliyoruz :)
 
Febris

Febris

Üye
Batuu ' PM attım sana bi bakarmısın PM den geri donersen sevinirim
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim senin cfw ni kullanıyorum müzik çalarda sorun var 2 gündür. yeni müzik atıyorum tele müzik çalardan kütüphaneyi güncelleyince diskte yer yok diyor . Mecburen ttpod prgrmnı yüklemek zorunda kaldım bu sorun ile ilgili bir fikrin varmı . Bu arada tebrik ederim cfwni çok beğendim v3 sürümünü bekliyoruz :)

Hiçbir fikrim yok bende sorunsuz kartı biçimlendir yeniden müzikleri at bence.

Batuu ' PM attım sana bi bakarmısın PM den geri donersen sevinirim

Döndüm :)
 
doctorrr

doctorrr

Üye
teşkürler usta sağlam cfw olmuş eline sağlık benimde böyle bişeye girişesim var ama ha deyince de olmuyo :D
 


Üst Alt