Mustafa Dümen
Üye
sistem kasanın içinde açılmıyor
Merhabalar arkadaşlar,
Her gün bir sorun karşıma çıkıyor . Yeni bir sistem topladım ancak kasa kasa dışında denendiğinde sorunsuz çalışıyor , ancak kasaya monte edildikten ve vidalanmadan denenmiş ancak kasa açılıyor ve görüntü gelmiyor bu görüntü gelmeme olayı nedir , lütfen çözüm sinir bozucu dün 8 saat boyunca bununla uğraştım
sistem
gigabyte ga 8ipe1000 g
intel celeron 2.80 ghz
512 ram
400 w psu. .
Her gün bir sorun karşıma çıkıyor . Yeni bir sistem topladım ancak kasa kasa dışında denendiğinde sorunsuz çalışıyor , ancak kasaya monte edildikten ve vidalanmadan denenmiş ancak kasa açılıyor ve görüntü gelmiyor bu görüntü gelmeme olayı nedir , lütfen çözüm sinir bozucu dün 8 saat boyunca bununla uğraştım
sistem
gigabyte ga 8ipe1000 g
intel celeron 2.80 ghz
512 ram
400 w psu. .


