sistem kasanın içinde açılmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
    Konu Sahibi
sistem kasanın içinde açılmıyor
Merhabalar arkadaşlar,
Her gün bir sorun karşıma çıkıyor . Yeni bir sistem topladım ancak kasa kasa dışında denendiğinde sorunsuz çalışıyor , ancak kasaya monte edildikten ve vidalanmadan denenmiş ancak kasa açılıyor ve görüntü gelmiyor bu görüntü gelmeme olayı nedir , lütfen çözüm sinir bozucu dün 8 saat boyunca bununla uğraştım
sistem

gigabyte ga 8ipe1000 g
intel celeron 2.80 ghz
512 ram
400 w psu. .
 


engin523

engin523

Üye
Mönütör ekran kartınamı bağlı anakartamı?
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
kasa dışında çalışıyor kasaya takınca çalışmıyor :hmmm
kısa devre yapıyordur başka nedeni olamaz :)
 
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
    Konu Sahibi
Mönütör ekran kartınamı bağlı anakartamı?

monitör dahili değil ana karta bağlı ekran kartı devre dışı hocam . .

---------- Eklendi @ 16:03:49 ---------- Yazıldı @ 16:02:54 ----------

kasa dışında çalışıyor kasaya takınca çalışmıyor :hmmm
kısa devre yapıyordur başka nedeni olamaz :)

e öyleyse ne yapmamız gerek hocam ?? fikriniz nedir??

---------- Eklendi @ 16:29:32 ---------- Yazıldı @ 16:03:49 ----------

hocam kaçıncı deneyişim artık yerde bile görüntü gelmiyor , ana kartı veya başka bir şeyi yakmış olabiliriz. . yerde kısa devre yapacak bir unsur yok ?
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
bir ara kasa yan calısıp duz calısmıyordu bende sorun guc beslemedeymis
 
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
    Konu Sahibi
bir ara kasa yan calısıp duz calısmıyordu bende sorun guc beslemedeymis

o sorun eski kartımda bende de olmuştu bu başka kardeşim anlaşılan kısa devre oldu kasa da metale değdi , görüntü falan gelmiyor artık birşeyi yakmış olabilir miyiz?
 

patlamışmısır

Üye
kasayı yan yatır
 
pasha14

pasha14

Üye
Kasanın yan yatırıp calısması power ile alakalı değil anakart ile alakalı bi problemdir kartta çatlak olunca böyle sorunlar meydana gelebiliyor
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
Kasanın yan yatırıp calısması power ile alakalı değil anakart ile alakalı bi problemdir kartta çatlak olunca böyle sorunlar meydana gelebiliyor

anakart kaynaklıda olabilr belki.
benim yarım yan yatırıyordum calısıyordu. power degstrdm oldu
 
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
    Konu Sahibi
sorun 24 pinin oturmaması imiş ne kadar da basit ama 2günümü aldı ll.s
ilgilenenlere çok teşekkürler. .
 
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
    Konu Sahibi
anakartımda galiba sorun var bazen çalışıyor bazen çalışmıyor kasa dışında sorun yok.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt