Denizli semalarında bir garip cisim!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hades33333

hades33333

Üye
yav ben kesinlikle inanmıyorum bu amerika nın işi inananlara da çok afedersiniz salak diyorum neyine bakarak inanıyorsunuz bi yıldızı görüyolrar ufo zannediyolar uçağı ufo zannediyolar hala anlamış değilim

loch ness canavarıyla ilgili bi belgeselde göle bi kütük bırakıyolardı, sonra görenlerin yorumlarını alıyorlardı... çok yakından ve net bi şekilde göremeyenlerin neredeyse hepsi canavar dedi :D akıllarına ufo, canavar gibi şeyler yerleştirildiği için, tam olarak algılayamadıkları şeylere hemen ufo ya da canavar diyorlar... salaklıkla alakası yok yani:)
 


DefectoR

Üye
Defector kardeşim, dini bilgilere dayanarak, ufoların var olabileceğini dile getirmişse de bu konuya şöyle bir açıklık getirmek isterim. Öncelikle, dinimiz gereği, peygamberimizin dünyaya değil, kainata geldiği prensibini dikkate alırsak ve kutsal kitabımızdaki ipuçlarından yola çıkarsak (daha hiçbir teleskop yakalayamamış olmasına rağmen) uzayda yalnız olmadığımıza ben de inanıyorum. Ancak uzaylıların varlığını kabul etmek ayrı, ufoları kabul etmek ayrı şeydir. Şahsen, ufoların varlığına inanmıyorum. Bu mevzu özellikle son 70 yıldır ciddi bir turizm sektörü haline gelmiştir. Özellikle ABD ve İsveç, ufo turizminden milyonlarca dolar rant sağlamaktadır. Ben gözümle görmediğim sürece inanmayacağım.

İşin bir de şu yönü var, adamlar diyelim ki geliyor; niye geliyorlar peki? Araştırma ise, bunca zamandır yeterince araştıramadılar mı? İşgal etmekse hala neyi bekliyorlar ki? Buraya kadar gelebilecek teknolojisi olan uzaylı kardeşimiz :) dünyayı ele geçirecek teknolojiyi bulamıyor mu? Gele gele komşu kapısına çevirdiler mübarek :D
abi ufo kavramında bende bişi demiyorum ama dünya dışı varlıkların olduğuna inanıyorum ;) bunları uzun uzun görüştüğümüzde konuşuruz, daha bi çift sözün var zaten söyleceğin :)
 
Exalans

Exalans

Üye
tabi çıkmaz resimlerde ufolar artistmide poz versin :kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt