hades33333
Üye
yav ben kesinlikle inanmıyorum bu amerika nın işi inananlara da çok afedersiniz salak diyorum neyine bakarak inanıyorsunuz bi yıldızı görüyolrar ufo zannediyolar uçağı ufo zannediyolar hala anlamış değilim
loch ness canavarıyla ilgili bi belgeselde göle bi kütük bırakıyolardı, sonra görenlerin yorumlarını alıyorlardı... çok yakından ve net bi şekilde göremeyenlerin neredeyse hepsi canavar dedi
akıllarına ufo, canavar gibi şeyler yerleştirildiği için, tam olarak algılayamadıkları şeylere hemen ufo ya da canavar diyorlar... salaklıkla alakası yok yani





