Denizli semalarında bir garip cisim!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Denizli semalarında bir garip cisim!
Denizli semalarında bir garip cisim!Gökyüzünde bir saat boyunca parlayan cisim, UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu.



Denizli- Antalya karayolu üzerindeki bir apartmanın beşinci katında arkadaşlarıyla birlikte oturan tiyatrocu Cemal Esabali, bu sabaha karşı saat 02.00 sıralarında gökyüzünde ışık saçan bir cisim fark etti. Cemal Esabali, arkadaşlarıyla bir süre izlediği cismi kamerasına kaydetmeye başladı. Yeşil, kırmızı, mavi, sarı renkte ışıklar saçan cismin UFO olabileceğini söyleyen Cemal Esebali, görüntüleri arkadaşlarına gösterdi.
Olay kentte heyacan yaratırken görüntüleri kaydeden Cemal Esabali, “İlginç cisim bir saat boyunca gökyüzünde kaldı. Sürekli yer değiştiriyordu. Çamlık Dağı'nın tepesinde gezinen ilginç cisim UFO olabilir. Önce, kamerayla çekim yapmadım. Bir saat izledikten sonra aklıma kameraya kaydetmek geldi ve çekim yapmaya başladım. İki dakika sonra ışık aniden kayboldu'' dedi
DHA
 


hades33333

hades33333

Üye
e videosu var mı?
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Çekim yapmaya başlayınca kaybolmuş.

Ben inanmıyorum ufolara :)
 

M@xWeL

Üye
Gene gündeme oturmak için sallayan birisi daha.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Fake bu fake. Kütahya porselen :ehe
 

DefectoR

Üye
hihi itiraf edeyim meşhur olmak için ben yaptım :D onlarda aldandı :ehe
 

omayra

Üye
Ben inanıyorum yaa.. Tocam her ne kadar inanmasa da, ben inanıyorum.. Ufolar varrrrr :D
 
viper

viper

Üye
zaten denizlide de bi görüyolar bi yakalıyolar ne işse:ehe
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
kedidir kedi :ehe
 
POWER

POWER

Üye
Faredir fare :D
 

DefectoR

Üye
Ben inanıyorum yaa.. Tocam her ne kadar inanmasa da, ben inanıyorum.. Ufolar varrrrr :D
Tocanı mocanı bilmem ama bende var olduğuna inanıyorum... Zira dini kitaplarda da insan dışı varlıkların var olduğu söyleniyor...
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Valla kapıda elinde oraklı adam görmeden inanmam uzaylıymış ufoymuş :ehe
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Resimler açılmadı ama feyk tir :ehe
 

karides

Üye
Defector kardeşim, dini bilgilere dayanarak, ufoların var olabileceğini dile getirmişse de bu konuya şöyle bir açıklık getirmek isterim. Öncelikle, dinimiz gereği, peygamberimizin dünyaya değil, kainata geldiği prensibini dikkate alırsak ve kutsal kitabımızdaki ipuçlarından yola çıkarsak (daha hiçbir teleskop yakalayamamış olmasına rağmen) uzayda yalnız olmadığımıza ben de inanıyorum. Ancak uzaylıların varlığını kabul etmek ayrı, ufoları kabul etmek ayrı şeydir. Şahsen, ufoların varlığına inanmıyorum. Bu mevzu özellikle son 70 yıldır ciddi bir turizm sektörü haline gelmiştir. Özellikle ABD ve İsveç, ufo turizminden milyonlarca dolar rant sağlamaktadır. Ben gözümle görmediğim sürece inanmayacağım.

İşin bir de şu yönü var, adamlar diyelim ki geliyor; niye geliyorlar peki? Araştırma ise, bunca zamandır yeterince araştıramadılar mı? İşgal etmekse hala neyi bekliyorlar ki? Buraya kadar gelebilecek teknolojisi olan uzaylı kardeşimiz :) dünyayı ele geçirecek teknolojiyi bulamıyor mu? Gele gele komşu kapısına çevirdiler mübarek :D
 
kingenes

kingenes

Üye
İşin bir de şu yönü var, adamlar diyelim ki geliyor; niye geliyorlar peki? Araştırma ise, bunca zamandır yeterince araştıramadılar mı? İşgal etmekse hala neyi bekliyorlar ki? Buraya kadar gelebilecek teknolojisi olan uzaylı kardeşimiz :) dünyayı ele geçirecek teknolojiyi bulamıyor mu? Gele gele komşu kapısına çevirdiler mübarek

:D Aynen katılıyorm..!! Bi de yanlış hatırlamıyosam eğer ilk abd de çıktı ve ne hikmetse rusyayla kapıştıkları dönemde çıktı...!! (yanlış hatırlıyo olabilirm kesin bi bilgi değildir duyurulur..!!)
 
mservank

mservank

Üye
yav ben kesinlikle inanmıyorum bu amerika nın işi inananlara da çok afedersiniz salak diyorum neyine bakarak inanıyorsunuz bi yıldızı görüyolrar ufo zannediyolar uçağı ufo zannediyolar hala anlamış değilim
 

karides

Üye
yav ben kesinlikle inanmıyorum bu amerika nın işi inananlara da çok afedersiniz salak diyorum neyine bakarak inanıyorsunuz bi yıldızı görüyolrar ufo zannediyolar uçağı ufo zannediyolar hala anlamış değilim


Aslında bu salaklıktan ziyade insanoğlunun geçmişten gelen zayıf noktalarından birinin dışavurumu. İnsanoğlu için bilinmeyen, hep ilgi çekmiştir ve cevap bulamadığı bazı durumları bu bilinmeyen ve belki de hiç bilemeyeceği varlıklarla ilişkilendirmeye çalışmıştır. Bunu zamanında üniversite profesörleri, gazeteciler, siyasetçiler dahi yapmıştır. Bu nedenle salaklık olarak nitelendirmek bence yanlış. Bu daha çok benim ve senin gibi realistlerle hayalperestler arasındaki fark.
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
Defector kardeşim, dini bilgilere dayanarak, ufoların var olabileceğini dile getirmişse de bu konuya şöyle bir açıklık getirmek isterim. Öncelikle, dinimiz gereği, peygamberimizin dünyaya değil, kainata geldiği prensibini dikkate alırsak ve kutsal kitabımızdaki ipuçlarından yola çıkarsak (daha hiçbir teleskop yakalayamamış olmasına rağmen) uzayda yalnız olmadığımıza ben de inanıyorum. Ancak uzaylıların varlığını kabul etmek ayrı, ufoları kabul etmek ayrı şeydir. Şahsen, ufoların varlığına inanmıyorum. Bu mevzu özellikle son 70 yıldır ciddi bir turizm sektörü haline gelmiştir. Özellikle ABD ve İsveç, ufo turizminden milyonlarca dolar rant sağlamaktadır. Ben gözümle görmediğim sürece inanmayacağım.

İşin bir de şu yönü var, adamlar diyelim ki geliyor; niye geliyorlar peki? Araştırma ise, bunca zamandır yeterince araştıramadılar mı? İşgal etmekse hala neyi bekliyorlar ki? Buraya kadar gelebilecek teknolojisi olan uzaylı kardeşimiz :) dünyayı ele geçirecek teknolojiyi bulamıyor mu? Gele gele komşu kapısına çevirdiler mübarek :D
tamam ama kitapta 2 farklı yaşamdan bahsediyor... bu da bu dünya ve öbür dünya da olabilir buna açıklık getirilmemiş... computeroriste katılıyorum kedidir kediii...:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt