nokia 18milyon awro verdi hanı sorum var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Uqur5445

Üye
    Konu Sahibi
nokia 18milyon awro verdi hanı sorum var
uygulama ve gelistıricilere vermıstı biz bunun meyvelerinı nezaman yemeye baslarız
 


klongs

klongs

Üye
onu lumia için vermemişmiydi
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
İlk defa duydum.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Arkadaşım o paranın verildiği platform yazın başlayacak henüz işe başlamamış bi yazılımcıdan uygulama beklemek abes değil mi haberi görmüşsün ama üşenmiş okumamışsın.. Gereksiz konu
 

Uqur5445

Üye
    Konu Sahibi
symbian ve lumia icındı

---------- Eklendi @ 21:44:59 ---------- Yazıldı @ 21:43:26 ----------

okudum arkadasım merak etme
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
okuduysan uygulamaların 2013 itibarı ile geleceğinide bilmelisin
 

Uqur5445

Üye
    Konu Sahibi
mayıs ayında baslıcagını sen okumadın galıba

---------- Eklendi @ 21:52:24 ---------- Yazıldı @ 21:51:37 ----------

bi uygulama 7 ayda mı cıkıcak
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
arkadaş mayıs olmadan hani uygulama diye başlık açmışsın iyisin di mi ateşin falan yok ?? Ayrıca bir uygulama değil bir sürü uygulama ve oyun geliştirilecek 7 ay çokta uzun bi süre olmasa gerek !!
 

Uqur5445

Üye
    Konu Sahibi
tamam kardesım haklısın tamam uzatmaya gerek yok
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
arkadaş mayıs olmadan hani uygulama diye başlık açmışsın iyisin di mi ateşin falan yok ?? Ayrıca bir uygulama değil bir sürü uygulama ve oyun geliştirilecek 7 ay çokta uzun bi süre olmasa gerek !!
Kardeş arkadaş sadece soru sormuş nedir bu sinir bir açıklar mısın ? Aylardır adam akıllı oyun çıkmıyor bunu sormak hakkı diye düşünüyorum . 1 uygulama için 7 ay beklenmez yani saçma olmuş .
@Uğur kardeşim bu meyveleri önümüzdeki aylarda yemeye başlarız diye düşünüyorum ..
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Kardeş başlığa bi bakar mısın? Ayrıca ben de ilk yorumda güzelce anlattım olayı uygulamayı ben yapmıyorum ki benim okuduğum makalede 2013 yazıyordu beniim oyunlarım bana yetiyor oyuna pek vaktim yok oldukça da monopoly oynuyorum... Benim kızmam sadece Uğur a değil bi çok kullanıcı yersiz şikayet ediyor,Uğur kardeş amacım senle tartışmak yada kırmak değildi niyetimin dışına çıktıysam kusura bakma.
 

Uqur5445

Üye
    Konu Sahibi
ben sıkayet etmedım sordum ve konu actım bılen varmı yenı oyun gelmıs:)ben yeni gordum yada
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
yeni oyunlar mağazaya zaten hep gelir ama çoğu yetersiz oyun konusunda nokia nın pek savunulur bir tarafı yok şuan ama gelecek bilinmez
 

Uqur5445

Üye
    Konu Sahibi
43 mb ama
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
tamam arkadaşlar nokia parayı sankı gelistıricilere degilde size verdi paylasamiyorsunuz.bırakın naparsa yapsın
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Abilerim bi sıkıntı yok zaten beya sakiniz merak etmeyin.. Ben bu ara biraz gerginim ki gereken düzeltmeyi zaten yaptım halloldu :)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
iyi sevinduk:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt