Kardeş arkadaş sadece soru sormuş nedir bu sinir bir açıklar mısın ? Aylardır adam akıllı oyun çıkmıyor bunu sormak hakkı diye düşünüyorum . 1 uygulama için 7 ay beklenmez yani saçma olmuş .arkadaş mayıs olmadan hani uygulama diye başlık açmışsın iyisin di mi ateşin falan yok ?? Ayrıca bir uygulama değil bir sürü uygulama ve oyun geliştirilecek 7 ay çokta uzun bi süre olmasa gerek !!
tamam arkadaşlar nokia parayı sankı gelistıricilere degilde size verdi paylasamiyorsunuz.bırakın naparsa yapsın

Abilerim bi sıkıntı yok zaten beya sakiniz merak etmeyin.. Ben bu ara biraz gerginim ki gereken düzeltmeyi zaten yaptım halloldu![]()
Lafı ağzımdan aldın beya!![]()
