Nokia Belle FP 2 Çalışmalarına başladı mı??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia Belle FP 2 Çalışmalarına başladı mı??
habere göre Nokia Fp2 tarayıcısının html 5 desteği testini bile yapmış.. Henüz birini beklerken ikinin resimlerini görmek Symbian sever olarak şahsen beni mutlu etti..
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
demekki nokianın destegi laf olarak degil icraat olarakta devam edicekmiş
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Aynen öyle bunları görmek insanı heyecanlandırıyor hala 2016 dan sonra da Symbian a devam edicekleri yönünde bi umudum var ama bakalım.
 
pRime.

pRime.

Üye
242 puan fena değil ama daha iyi olabilirdi.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Aynen öyle bunları görmek insanı heyecanlandırıyor hala 2016 dan sonra da Symbian a devam edicekleri yönünde bi umudum var ama bakalım.

bende öyle düşünüyorum bence fp1le symbian kalkar nokia belle olur ondan sonrada carla donna diye gider gibime geliyor
 
fLuke!

fLuke!

Üye
Nokia gereken önemi vermeye başladı.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
gene de herkesin aklında şu soru var..bu FP1 FP2 c6-01 c7 n8 gibi telefonlara gelecek mi..
 
  • Beğen
Tepkiler: gokhan3505
slant1111

slant1111

Üye
ben gelir diye düşünüyorum performans konusunda bse dyemem.nokia nın işi belli olmuyor
 
tarxhn

tarxhn

Üye
bizlere gelsin artık bizim günahımız ne :)
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Gelmesi kırparak olacak gibi gözüküyor.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
valla 1. nesil cihazlar konusunda ben şüpheliyim ama tarayıcı ve performans iyileştirmesi falan muhakkak alıcaktır er yada geç.. HTML5 önemli ve gerekli bir destek Nokia nın yerinde olsam kendi işletim sistemimi kalkındırmaya bakarım ama tabi pazarlama taktiği diye bi şey var WP ye geçerek hem telleri daha pahalı satıyor hem Nokia kazanıyor Hem microsoft.. Nokia nın 1.nesil cihazlara desteği artık az olacaktır bence yeterince güncelleme alındı bile sürekli 1.nesil cihazlar güncellenirse kim 2.nesil cihazları alır :)
 
pirenuri

pirenuri

Üye
n8 c7 vs ye güncellemeler kırpılarak gelecek widget html 5 felan gelecek ama ghz artması gerçekleşemiycek
 
sonerrap

sonerrap

Üye
bu nokia işi biliyor ya fp1 die bekliyoz ondan sonrada fp2 için bekletcek öle öle götürcek bizi bana 2sene destek versin yetiyo zaten :ehe
 
otostopçu

otostopçu

Üye
n8 c7 vs ye güncellemeler kırpılarak gelecek widget html 5 felan gelecek ama ghz artması gerçekleşemiycek
603 lerde ghz artışı yaşamayacak demekki bize kırpılmadan gelebilir 603 e gelecek olan fp1 in aynısı
 
SilentOne

SilentOne

Üye
daha fp1 i bklerken fp 2 çıkıcak yaw:D
 
serecans

serecans

Üye
iii tamam da arkadaşlar bu fp1 nezaman gelecek bi bilgisi olan varmı
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
kimse kesin tarih veremiyor
 
SilentOne

SilentOne

Üye
birileri diyor nisanda ama hangi nisan orası belli değil
 
Barış Grc

Barış Grc

Üye
1. Nesillere tarayıcı ve html 5 gelsin yeter. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt