zeex2005
Üye
Nokia 701 e nasıl türkçe yazılım yüklerim.?
Arkadaşlar bu mesajı yazmadan önce forumda okuduklarıma göre phonix ile flash atmaya çalıştım ama başarılı olamadım. Aslında kafamda karıştı pek çok model için farklı anlatımlar var . 701 için hangi yöntemi kullanmalıyım? birde telefonu nokia suitten güncellemiştim. flash atmadn önce soft yada hard format atmam gerekiyormu cihaza?
Hadi arkadaslar bi yardimci oluverin 