Nokia 701 e nasıl türkçe yazılım yüklerim.?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zeex2005

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 701 e nasıl türkçe yazılım yüklerim.?
Arkadaşlar bu mesajı yazmadan önce forumda okuduklarıma göre phonix ile flash atmaya çalıştım ama başarılı olamadım. Aslında kafamda karıştı pek çok model için farklı anlatımlar var . 701 için hangi yöntemi kullanmalıyım? birde telefonu nokia suitten güncellemiştim. flash atmadn önce soft yada hard format atmam gerekiyormu cihaza?
 


PriveT

PriveT

Üye
Ben de bekliyorum :) Hadi arkadaslar bi yardimci oluverin :)
 
ANIL

ANIL

Admin
navifirm programı ile bulabilirsiniz türkçe dosyalarını. flash konusunda teamwiver ile bağlanıp yardımcı olurum size..
 

zeex2005

Üye
    Konu Sahibi
navifirm programı ile bulabilirsiniz türkçe dosyalarını. flash konusunda teamwiver ile bağlanıp yardımcı olurum size..
Dostum çok saol, ama bizi bilgilendirsen daha iyi olur. Diğer phoenix tekniklerinden farkı ne? Bu bilgi lazım bize
 
ANIL

ANIL

Admin
dosyaları indirdiyseniz flashı atalım beraber. dead flash en temizi olur. phoenix teknikleri derken?
 

zeex2005

Üye
    Konu Sahibi
dosyaları indirdiyseniz flashı atalım beraber. dead flash en temizi olur. phoenix teknikleri derken?
Normal flaşmı yoksa ölü flaşmı onu kastetmiştim. Ustad sürekli denemelerimde aldığım hatayı ekledm resim olarak. Sence neden kaynaklanıyor bu hata? not: Resim ekleyemediğim başka bir url den resmi ekledim. Rm-774 yüklüyorum ben onda hata yok ama aldığım hata aynı.
 
ANIL

ANIL

Admin
naviden en güncel sürümü indirip dead flash atmalıyız
 

zeex2005

Üye
    Konu Sahibi
naviden en güncel sürümü indirip dead flash atmalıyız
Navi olayını çözmüştük zaten dostum. Bunu da çözdüm olay şu: 059h048 klasörü içinde bulunan tüm dosyaları rm-774 klasörü içine kopyalayın . dikkat taşımayın kopyalayın. Ve dead flaşa gerek yok direk flaş atabilirsiniz. Nokia 701 de denendi ve sonuç başarılı.
 
ANIL

ANIL

Admin
bunu yapmadığın aklıma gelmedi kusura bakma.
 
41lion41

41lion41

Üye
Navi olayını çözmüştük zaten dostum. Bunu da çözdüm olay şu: 059h048 klasörü içinde bulunan tüm dosyaları rm-774 klasörü içine kopyalayın . dikkat taşımayın kopyalayın. Ve dead flaşa gerek yok direk flaş atabilirsiniz. Nokia 701 de denendi ve sonuç başarılı.

kardeş bu dediğin 059h048 klasörü nerde..telefonda mı pc demi? benim tel. N8..
 
ANIL

ANIL

Admin
phoenix products klasörüne atılcak kardeş teamwiver yükle beraber hallederiz
 
41lion41

41lion41

Üye
ben istediği eksik dosyalarıda indirip yapmayı deniyorum.bu sefer başka seçeneğin hatasını veriyor.
Yeni Hata : RM596_039_000_M032_16G.fpsx
 
ANIL

ANIL

Admin
hocam teamwiver7 yükle bende bakayım yapmaya çalışalım
 
41lion41

41lion41

Üye
hocam teamwiver7 yükle bende bakayım yapmaya çalışalım

kardeş ben anlamam teamviver felan...sağolasın.ben telefoncuya gittim.belleydi versiyonum.sonra adama symbian^3'e geri getir dedim..
gitmiş bana pr1.0 yüklemiş...bende navifirmdeki versiyonları görünce hatırladım.benim istediğim versiyon v014.002'dir.
bu tlefoncunun yüklediği versiyonda seçeneklere bastığında duvar kağıdını değiştir felan yok..
kamerada zoom yaptıgımda ilk bulanık olurdu sonra netlik gelirdi.şimdiki versiyonda zoomun derecesi yok kasmadan dolayı..direk sonuna kadar yaklaştırıyor..
kısacası v014.002 yüklemem lazım
 
ANIL

ANIL

Admin
tamam kardesim yapalım diyorum iste sana teamwiverdan senin pcne bağlanıcam naviden dosyaları indircez phoenix ile flash atıcaz
 
41lion41

41lion41

Üye
en son verdiği 16 G (heralde hafızayla ilgili) ile verdiği hatayıda denicem..
 
aleranol

aleranol

Üye
Arkadaşım bırak team wieveri. Sen navifirmden son versiyonun neyse onu indir, phoenix product rm kaçsa işte oraya at phoenixten refurbish diye flaşlanıyorya onu yap hata verirse update software yap. İş bu kadar
 
  • Beğen
Tepkiler: PriveT

zeex2005

Üye
    Konu Sahibi
kardeş bu dediğin 059h048 klasörü nerde..telefonda mı pc demi? benim tel. N8..
Bilgisayarda product klasörünün içine kopyaladığımız Rm-774 klasörünün içinde

----------Eklendi @ 14:17:55 ---------- Yazıldı @ 14:13:10 ----------

ben istediği eksik dosyalarıda indirip yapmayı deniyorum.bu sefer başka seçeneğin hatasını veriyor.
Yeni Hata : RM596_039_000_M032_16G.fpsx
Zaten navi ile indirmemişmiydin tüm dosyaları?
059h048 klasöründen kopyala ve rm-774 'e yapıştır olsun bitsin.
 
blue_dream_25

blue_dream_25

Üye
Arkadaşlar ben 701 e modifiyeli yazılm attm phoenix programı ile oldu.
 
PriveT

PriveT

Üye
Tesekkurler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt