arkadaşlar bu indirdiğimiz dosyalardan vpl, dcp ve bin dosyaları için options tan birşey yapıyor muyuz? options a girdiğimde core, rofs2, rofs3, uda ve rm601_ape_onlyeno_11w32_v0.064.fpsx dosyalarını direk tanıyor hafıza kartı dosyası olmadığından kırmızı görünüyor ama vpl, dcp ve bin dosyaları ile ilgili birşey görünmüyor
----------Eklendi @ 13:23:43 ---------- Yazıldı @ 11:51:29 ----------
arkadaşlar bu indirdiğimiz dosyalardan vpl, dcp ve bin dosyaları için options tan birşey yapıyor muyuz? options a girdiğimde core, rofs2, rofs3, uda ve rm601_ape_onlyeno_11w32_v0.064.fpsx dosyalarını direk tanıyor hafıza kartı dosyası olmadığından kırmızı görünüyor ama vpl, dcp ve bin dosyaları ile ilgili birşey görünmüyor
tamam birşey yapmıyormuşuz onlara
şuan yükledim Cfw yi deniyorum teşekkürler abi
----------Eklendi @ 14:07:25 ---------- Yazıldı @ 13:23:43 ----------
yükleyen arkadaşlarda mağazayla ilgili bir sorun oldu mu? mağazayı açamıyorum güncelle dediğim halde şuan "Ovi Nokia" "Mağaza'ya Hoşgeldiniz" "Yükleniyor" yazıları ekrandan gitmiyor :S