Nokia bubblesin sis dosyasını indirip kur ondan sonra kaldırabiliyorsun sorunsuzŞu nokia bubblesi nasıl kaldırcam??
flv videolardan bi haber verebilirmisiniz eğer açıyorsa bende yükleyeceğim yanlız 1 kere açmayın arka arkaya birkaç kere daha deneyin özellikle 480p videoları eğer açıyorsa vede internetteki videoları açıyorsa hemen geçerim![]()
Şuan yükleyeli tam 1,5 gün oldu ve pek sorunla karşılaşmadım, eline sağlık kurtuluş abi ama daha iyi bişey çıkabilirdi ortaya... Bunuda dediğin gibi c6-01 in elinde olmamasından kaynaklanıyor bencede... Hele sınırsız ekran için çok saol, tekrar eline sağlık abi...
hocam bunları hotfile ye falan yüklermisin burdan çok yavaş iniyo normalde 500 kb tan aşarı indirmiyo internetim burda 20 kb
phoenix in son sürümü forumda mevcut o program ile yükleyeceksin.slm arkadaslar,bunu hangi programla yukleyecez.tesekurler
hocam bu gün yeniden yükledim ama keylock gözükmüyor daha önce yüklediğimde vardı
hiç bir proda sıkıntı yok herkese tavsiye ederim arayıpta bulamayacağınız bir FW.eline Sağlık Abicim. Ama. Senden CFW İsterler Ama Cesaret Edip Yüklemezler..![]()
arkadaşlar phoenix'i forumdan indirdi tam 3 kere hepsi hata weriyo yardım edinde bende kurtulus abiye bi tşkkr ediyim weya sen yardım et kurtuluş abi
