[Nokia C6-01 Belle] Mod RM-718-19-02-2012

Sponsorlu Bağlantılar

V/RS

V/RS

Üye
flv videolardan bi haber verebilirmisiniz eğer açıyorsa bende yükleyeceğim yanlız 1 kere açmayın arka arkaya birkaç kere daha deneyin özellikle 480p videoları eğer açıyorsa vede internetteki videoları açıyorsa hemen geçerim :)
 


51taner51

Üye
rar içindeki dosyaları telefona atıyorum soru işareti çıkıyor. bunları nasıl yükleyebilirim.. yardımcı olurmusunuz
 
Febris

Febris

Üye
Şu nokia bubblesi nasıl kaldırcam??
 

51taner51

Üye
bunları telefona nasıl yükleyebilirim onuda yazsaydınız herkes teşekkür ediyor ve bende teşekkür etmek istiyorum :D
 
hayalet2304

hayalet2304

Üye
Şuan yükleyeli tam 1,5 gün oldu ve pek sorunla karşılaşmadım, eline sağlık kurtuluş abi ama daha iyi bişey çıkabilirdi ortaya... Bunuda dediğin gibi c6-01 in elinde olmamasından kaynaklanıyor bencede... Hele sınırsız ekran için çok saol, tekrar eline sağlık abi...
 

ercaan

Üye
hocam bunları hotfile ye falan yüklermisin burdan çok yavaş iniyo normalde 500 kb tan aşarı indirmiyo internetim burda 20 kb
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
flv videolardan bi haber verebilirmisiniz eğer açıyorsa bende yükleyeceğim yanlız 1 kere açmayın arka arkaya birkaç kere daha deneyin özellikle 480p videoları eğer açıyorsa vede internetteki videoları açıyorsa hemen geçerim :)

orjinalde hangileri açıyorsa bundada aynı


----------Eklendi @ 18:57:50 ---------- Yazıldı @ 18:56:46 ----------

Şuan yükleyeli tam 1,5 gün oldu ve pek sorunla karşılaşmadım, eline sağlık kurtuluş abi ama daha iyi bişey çıkabilirdi ortaya... Bunuda dediğin gibi c6-01 in elinde olmamasından kaynaklanıyor bencede... Hele sınırsız ekran için çok saol, tekrar eline sağlık abi...

sorun yok denilebilir. Daha ilk cfw ayrıca elinde telefon yok zamanla gelişecek.


----------Eklendi @ 18:58:40 ---------- Yazıldı @ 18:57:50 ----------

hocam bunları hotfile ye falan yüklermisin burdan çok yavaş iniyo normalde 500 kb tan aşarı indirmiyo internetim burda 20 kb

Bende 100 kb ile filan indi ama dediğin gibi link değiştirilse iyi olur.
 
sunaytuna

sunaytuna

Üye
slm arkadaslar,bunu hangi programla yukleyecez.tesekurler
 

kakaleite1899

Üye
ellerine sağlık hocam anna dahil kullandığım en stabil cfw olmuş ellerin dert görmesin :):alkis
 

degirmenci01

Üye
hocam bu gün yeniden yükledim ama keylock gözükmüyor daha önce yüklediğimde vardı
 
hc500

hc500

Üye
eline sağlık çok güzel olmuş özelliklede E kalasörüne patches dosyası çok iyi olmuş içine TRemoveRecTone_belle yaması çok iyi oldu.:) hiç bir proda sıkıntı yok herkese tavsiye ederim arayıpta bulamayacağınız bir FW.

----------Eklendi @ 21:23:58 ---------- Yazıldı @ 21:08:13 ----------

tabi kurup denemk isteyen arkadaşlarada buraya ekliyorum yamayı patches e atın ve yamayı ROMpatchedan aktif edip otomatik başlata ekleyin.



http://www.maxicep.com/symbian-3-ca...ectone_belle-yamasi-mukemmel-uyum-606744.html

----------Eklendi @ 23:01:34 ---------- Yazıldı @ 21:23:58 ----------

bikaç fotoda benden arkadaşlar

[/URL]
 
  • Beğen
Tepkiler: Kurtuluş40
asadas74

asadas74

Üye
ABİ ÇOK TEŞEKÜR EDERİM hemde çokkk

pc min fanı yandı dell den gelip yaptılar bakamadım. Heman yüklüyorum. hemde hemen.
 
asadas74

asadas74

Üye
eline Sağlık Abicim. Ama. Senden CFW İsterler Ama Cesaret Edip Yüklemezler.. :):)

vollaha leptop um fan değişti dell yerinde destek gelmelerini bekledim bu kasdar cabuk beklemiyordum açıkcası.
 
rdwn_fdn_37

rdwn_fdn_37

Üye
arkadaşlar phoenix'i forumdan indirdi tam 3 kere hepsi hata weriyo yardım edinde bende kurtulus abiye bi tşkkr ediyim weya sen yardım et kurtuluş abi
 

Dostnametr

Üye
arkadaşlar phoenix'i forumdan indirdi tam 3 kere hepsi hata weriyo yardım edinde bende kurtulus abiye bi tşkkr ediyim weya sen yardım et kurtuluş abi

İstersem TeamWiever ile pcne girip halledebilirim.
 
rdwn_fdn_37

rdwn_fdn_37

Üye
nasıl olcak o
 

jugu60

Üye
rdwn_fdn_37
buyur buradan indirebilirsin

 


Üst Alt